اشرف غنی حمله تروریستی کویته را محکوم کرد

عضو شوید
محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، حمله تروریستی روز دوشنبه را که بالای شفاخانه در کویته پاکستان صورت گرفته بود را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهور؛ آقای غنی ضمن محکوم کردن این حمله گفته است، که دشمنان اسلام و بشریت پس از آن بالای مردم عام حملۀ تروریستی انجام دادند، که آنان بخاطر سوگواری یک بزرگ محل شان در شفاخانۀ ملکی جمع شده بودند. حمله بالای مردم جنایت بزرگ است و در هیچ دین و قانون قابل توجیه نیست.
وی تاکید نمود که حکومت افغانستان متعهد است، که برای جلوگیری از فعالیت‎های تروریستان در سطح ملی و منطقوی تلاش‌های جدی به خرج دهد.
او افزود که دولت افغانستان علیه تمام گروه‌های تروریستی بدون تفکیک خوب و بد مبارزه می‌کند و برای دیگران نیز سفارش می‌نماید، تا بدون فرق گذاشتن علیه تروریستان اقدام نمایند، زیرا تروریزم دین، قانون، نژاد و قومیت نمی‌شناسد و نه هم به آن‌ها ارج قایل است.
گفتنی است که صبح روز دوشنبه 18 اسد انفجاری در شفاخانه  در شهر کویته، مرکز ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد ، که در اثر این حادثه بیشتر از 42 دو نفر کشته و 40 نفر زخمی شدند.

این انفجار در شفاخانه عمومی این شهر رخ داده است و هنگام وقوع این حمله تروریستی، تعداد زیادی از وکلای این شهر در اعتراض به کشته شدن یکی از وکلای ارشد کویته که جسد وی به این شفاخانه منتقل شده بود، تجمع کرده بودند. 
به همین دلیل احتمال می رود تعدادی از جان باختگان این حمله تروریستی از وکلا باشند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала