اشرف‌غنی به جوانان: فساد بزرگ‌ترین دشمن شماست

© Photo / ارگاشرف‌غنی به جوانان: فساد بزرگ‌ترین دشمن شماست
اشرف‌غنی به جوانان: فساد بزرگ‌ترین دشمن شماست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان، از فساد اداری در این کشور به عنوان بزرگ‌ترین دشمن جوانان یاد کرده و از آنان خواست تا علیه این پدیده صدای خود را بلند کنند.

آقای غنی امروز جمعه در جمعی از جوانان در مراسم گرامی‌داشت از روز جوانان در ارگ ریاست جمهوری صحبت می‌کرد، گفت که اگر فساد اداری در افغانستان از بین نرود، آینده جوانان این کشور تاریک خواهد بود.

اشرف‌غنی همچنین گفت که حکومت وحدت ملی برای از بین‌بردن فساد اداری در افغانستان متعهد است، اما زمانی که در این زمینه اقدام می‌کند، شماری از افرادی که به گفته او منافع شان در خطر قرار می‌‌گیرد وی را متهم به انحصارگرایی قدرت می‌کنند.

اشرف‌غنی از جوانان به عنوان مهم‌ترین نیرو برای جلوگیری و از بین بردن فساد اداری در افغانستان یاد کرده گفت که نسل جوان آواز ملت است و باید علیه فساد اداری صدای شان را بلند کرده و بی‌ایستد.

رییس جمهور غنی از جوانان بخاطر داشتن «دیدگاه‌های مثبت» ابراز قدردانی کرده می‌گوید که جوانان امروز در جستجوی راه‌های حل مشکلات هستند. وی همچنین از جوانان خواست تا فرهنگ رضاکاری را نهادینه سازند. به گفته او، نادینه شدن این فرهنگ، کمک می‌کند تا مشکلات به سادگی حل گردد.

اشرف‌غنی در سخنرانی خود در میان جوانان افزود که حکومت وحدت ملی به جوان‌گرایی ادارات دولتی توجه خاص دارد. به گفته او، ادارات دولتی باید جوان شوند. آقای غنی مدعی شد که مشکلات کاغذ پراکنی با ساده شدن پروسه‌های اداری از میان برداشته شده است.

 

اشرف‌غنی گفت برای این که جوانان بتوانند در راس ادارات قرار بگیرند، وی پس از این شخصا جلسات کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی را رهبری خواهد. او تاکید کرد که با این اقدام شفافیت در روند استخدام افراد جدید در پست‌های دولتی تامین خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала