کشف و ضبط مواد مخدر در افغانستان

© معینیت مبارزه علیه مواد مخدر هیروین افغانستان
هیروین افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مجموع مقدار مقدار ۳ کیلوگرام موادمخدر تحت نام هیروین، نیم کیلوگرام مواد کیمیایی و تعداد تقریبا ( ۱۰۰ ) پوری کوچک هیروین کشف و ضبط گردیده است

نیروهای معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله در جریان چند عملیات در نقاط مختلف کشور موفق به کشف و ضبط مقدار زیادی مواد مخدر شدند.
به گزارش این معینیت نیروهای کنترول دروازه های شهر کابل در جریان تلاشی یک واسطه نقلیه مقدار 14.4 کیلوگرام هیروئین را کشف و ضبط نمودند.
این مقدار مواد را قاچاقبر دستگیر شده بصورت بسیار ماهرانه در تعدادی جاروی دستی جاسازی نموده بود که با سعی و تلاش منسوبین این معینیت کشف و بدست آمد.
این مقدار مواد در ولایت بغلان جاسازی و قاچاقبران قصد انتقال آنرا به ولایت نیمروز و از آن طریق میخواستند به کشورهای همسایه قاچاق نمایند.
در ارتباط با این قضیه یکتن مظنون بازداشت و برای تحقیقات بیشتر تحت نظارت پولیس مبارزه علیه مواد مخدر قرار دارد.

عظیمی: مبارزه با مواد مخدر تنها مسوولیت چند اداره محدود نیست - اسپوتنیک افغانستان
عظیمی: مبارزه با مواد مخدر تنها مسوولیت چند اداره محدود نیست

همچنین در ولایت ننگرهار نیز نیروهای مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله مقدار 21 کیوگرام هیروئین را که در یک واسطه نقلیه جاسازی گردیده بود را کشف و ضبط نمودند.
این مقدار مواد در ولسوالی روداد ولایت ننگرهار کشف و در ارتباط با آن یکتن مظنون بازداشت گردیده است.
به گزارش اداره در جریان 4 عملیات در ساحات مختلف شهر هرات نیز به تعداد 5 تن از قاچاقبران و خرده فروشان مواد مخدر از سوی نیروهای پولیس مبارزه علیه مواد مخدر دستگیر و به پنجه قانون سپرده شده اند.
در مجموع مقدار مقدار ۳ کیلوگرام موادمخدر تحت نام هیروین، نیم کیلوگرام مواد کیمیایی و تعداد تقریبا (۱۰۰) پوری کوچک هیروین کشف و ضبط گردیده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала