قتل 22 طالب در عملیات‌های نظامی

© AFP 2023 / Noorullah ShirzadaAfghan security personnel patrol during an ongoing anti-Taliban operation in Dangam district near the Pakistan-Afghanistan border in the eastern Kunar province
Afghan security personnel patrol during an ongoing anti-Taliban operation in Dangam district near the Pakistan-Afghanistan border in the eastern Kunar province - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی افغانستان 22 تن از افراد طالبان به قتل رسیده‌اند.

این عملیات‌ها که به منظور سرکوب و نابودی جنگجویان طالبان و دیگر گروه‌‌های تروریستی در ولایت‌های ننگرهار، لغمان، غزنی، کندهار، بادغیس، تخار، بغلان، جوزجان، کندز،سرپل و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن 21 تن دیگر از اعضای گروه تروریستی طالبان زخمی شده‌اند.
بیشترین تلفات به طالبان در عملیات‌های هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در ولایت غزنی وارد شده است. این عملیات‌ها که در ولسوالی‌های گیلان، اندر، قره‌باغ و مرکز ولایت غزنی راه‌اندازی شده بود، هفده تن از افراد طالبان کشته و ده‌ تن دیگر زخمی شده‌اند.
همچنین در ولایت‌های امام‌صاحب ولایت کندز، خاکریز ولایت کندهار نیز پنج تروریست کشته و یازده تن دیگر زخمی شده‌اند. در جریان این عملیات‌ها شش تن از سربازان اردوی ملی افغانستان نیز جان‌های خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала