تیراندازی و انفجار در دانشگاه آمریکایی کابل (ویدیو)

© AP Photo / Rahmat GulАфганские военные на месте взрыва у Американского университета в Кабуле
Афганские военные на месте взрыва у Американского университета в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زارش‌ها می‌رساند که شماری از دانشجویان دانشگاه کابل کشته و زخمی شده‌اند.

لحظاتی پیش یک انفجار در منطقه دارالامان در غرب کابل رخ داد. مرکز پلیس ۱۱۹ کابل تایید می‌کند که این انفجار در نزدیکی دانشگاه آمریکایی – افغان صورت گرفته و از داخل دانشگاه نیز صدای شلیک شنیده می‌شود. مسعود حسینی، عکاس سرشناس افغان از داخل دانشگاه در توئیتی نوشت: "کمک! ما در داخل دانشگاه گیر کرده‌ایم، شلیک و سپس صدای انفجار، شاید این توئیت آخرم باشد."

مسعود حسینی، عکاس سرشناس افغان از داخل دانشگاه در توئیتی نوشت: "کمک! ما در داخل دانشگاه گیر کرده‌ایم، شلیک و سپس صدای انفجار، شاید این توئیت آخرم باشد."

 

 

خبرنگار تمدن به نقل از پولیس: درگیری در داخل دانشگاه امریکایی کابل ادامه دارد

 

 

 

به گزارشر آریانا نیوز، شاهدان می گویند مهاجمان شماری زیادی دانشجویان این دانشگاه را که همه جوانان پسر و دختر هستند، در داخل دانشگاه به گروگان گرفته اند.

شمار زیادی از دانشجوهای افغان بعد از ختم کار در جریان روز، برای کلاس‌های شبانه به این دانشگاه می‌روند.

 

یکی از مقامات افغانستان گفت: «چندین فرد مسلح به دانشگاه امریکایی در کابل حمله کردند و گزارش‌هایی از تیراندازی و انفجار منتشر شده است.» وی افزود: «آنها داخل دانشگاه هستند و چندین استاد خارجی به همراه چند صد دانشجو آنجا هستند.»

صنف های درسی همه پر از دانشجویان بودند که همه دانشجویان به گروگان گرفته شده اند. شماری از این دانشجویان با استفاده از گوشی های خود روی صفحات فیس بوک، با دوستان و خانواده های خود خدا حافظی کرده اند.

به گزارش Latestnews_af، صنف های درسی همه پر از دانشجویان بودند که همه دانشجویان به گروگان گرفته شده اند. شماری از این دانشجویان با استفاده از گوشی های خود روی صفحات فیس بوک، با دوستان و خانواده های خود خدا حافظی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری "پژواک"، دست کم 5 نفر بر اثر حمله به دانشگاه آمریکایی در کابل زخمی شدند.

به گزارش "طلوع نیوز"، حدود 100 نفر از دانشجوان و استادان دانشگاه آمریکایی در کابل که در داخل ساختمان آن بودند، موفق شدند از طریق خروجی های اضطراری فرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала