کشته و زخمی شدن نزدیک به دوصد طالب در عملیات‌های نظامی

© AFP 2023 / Noorullah ShirzadaAfghan security personnel patrol during an ongoing anti-Taliban operation in Dangam district near the Pakistan-Afghanistan border in the eastern Kunar province
Afghan security personnel patrol during an ongoing anti-Taliban operation in Dangam district near the Pakistan-Afghanistan border in the eastern Kunar province - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: در عملیات‌های تعرضی و تهاجمی نیروهای امنیتی افغانستان علیه مواضع جنگجویان گروه طالبان، نزدیک به دوصد تن از جنگجویان این گروه کشته و زخمی شده‌اند.

این عملیات‌ها که در برخی از مناطق ولایات ننگرهار، غزنی، پکتیا، پکتیکا، کندهار، ارزگان، دایکندی، فراه، بادغیس، تخار، بغلان، کندز، سرپل، جوزجان، بلخ و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن صد نفر از جنگجویان طالبان کشته و نود و سه تن دیگر زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که این عملیات‌ها به منظور سرکوب شورشیان و همچنین حفاظت از جان و مال مردم راه‌اندازی شده بود. به گفته وزارت دفاع، در جریان پیش برد این عملیات‌ها پانزده تن از سربازان اردوی ملی این کشور نیز جان‌های خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала