ادامه‌ی جنگ در کندز؛ هفتاد و هشت طالب به قتل رسیدند

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeادامه‌ی جنگ در کندز؛ هفتاد و هشت طالب به قتل رسیدند
ادامه‌ی جنگ در کندز؛ هفتاد و هشت طالب به قتل رسیدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: نهادهای امنیتی افغانستان از ادامه‌ی جنگ و درگیری میان نیروهای امنیتی این کشور و افراد گروه طالبان در اطراف شهر کندز خبر داده می‌گویند که در جریان این درگیری‌ها تلفات سنگینی به افراد طالبان وارد شده است.

وزارت دفاع در اعلامیه‌ای که می‌گوید که در حملات هوایی و تصفیه‌یی نیروهای امنیتی در مربوطات مرکز ولایت کندز، هفتاد و هشت تن از افراد طالبان به شمول سه تن از فرماندهان مهم این گروه به قتل رسیده‌اند. این وزارت از فرماندهان کشته شده طالبان بنام‌های عبدالله غاز، صدر مشهور به صدام و قاری بشیر یاد کرده است. در این حملات هفده تن دیگر از افراد طالبان زخمی شده‌اند.

جنگ میان نیروهای امنیتی و طالبان نزدیک به یک هفته پیش پس از وارد شدن جنگجویان این گروه به شهر کندز آغاز شد. هرچند شهر کندز از وجود افراد طالبان پاک‌سازی شده، اما جنگ در اطراف آن تاهنوز ادامه دارد.

وزارت دفاع همچنین از تلفات سنگین طالبان در ولسوالی پشت‌رود ولایت فراه نیز خبر داده است. به گفته این وزارت، در عملیاتی که از روزگذشته به این سو در این ولسوالی راه‌اندازی شده بود، شانزده تن از افراد طالبان کشته و دوازده تن دیگر زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала