مدال برنز در رقابت های زورخانه ای قهرمانی جهان برای افغانستان

© Flickr / New Zealand Defence Forceافغانستان
افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان افغانستان در بخش تیمی و مهارت‌های فردی رقابت‌های زورخانه‌ای قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های تیمی و مهارت های انفرادی مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی جهان از روز گذشته در سالن «جمپا کاپوتی» جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد و امروز — دوشنبه — پایان یافت.

بعد از تیم ایران، جمهوری آذربایجان در جایگاه دوم تیمی و تیم‌های عراق و افغانستان به طور مشترک در جایگاه سوم تیمی ایستادند.

رقابت‌های کشتی پهلوانی فردا سه ‌شنبه در سه وزن زورخانه و دو وزن بیرون از گود پیگیری می‌شود.

همچنین مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد که «محسن مهرعلیزاده» به عنوان تنها نامزد با کسب 54 رای از مجموع 56 رای یک بار دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

دومین دوره رقابت‌های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان از 17 تا 21 میزان در سالون «جمپا کاپوتی» جاکارتا با حضور ورزشکاران بیش از 40 کشور جهان برگزار می‌شود.

ایرنا نوشته است: در این دوره از مسابقات 20 تیم در بخش ورزش‌های زورخانه ای و 22 تیم در کشتی پهلوانی به رقابت می‌پردازند.

10 تیم کامل زورخانه‌ای و هفت تیم کامل کشتی پهلوانی قاره آسیا شامل ایران، هند، عراق، بنگلادش، افغانستان، پاکستان، کوریای جنوبی، تاجکستان، اندونزی، فیلیپین، تایلند، نپال، ازبکستان، مغولستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала