قتل شصت شورشی به شمول بیش از بیست عضو داعش

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: در نتیجه عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی افغانستان، شصت تن از اعضای گروه‌های تروریستی طالبان و داعش به قتل رسیده‌اند.

این عملیات‌ها که به گفته وزارت دفاع به منظور سرکوب گروه‌های تروریستی در ولایت‌های ننگرهار، لغمان، پکتیکا، لوگر، خوست، کندهار،  ارزگان، زابل، بادغیس، هرات، فراه، فاریاب، کندز و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن سی و نه تن از افراد طالبان و بیست و یک تن از افراد گروه تروریستی داعش به قتل رسیده‌اند. در این عملیات‌ها بیست و چهار تن دیگر به شمول چهار عضو گروه تروریستی داعش زخمی و دو تن دیگر بازداشت شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع، بیشترین تلفات به تروریستان طالب در ولسوالی چوره ولایت ارزگان در جنوب افغانستان وارد شده است. در عملیاتی که علیه مواضع طالبان در این ولسوالی راه‌اندازی شده بود، 27 طالب کشته و هشت تن دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین در یک عملیات نظامی دیگر در ولسولای پچیراگام ولایت ننگرهار در شرق افغانستان، بیست و یک تن از تروریستان داعش کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند.

ولایت ننگرهار مرکز اصلی فعالیت جنگجویان گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود. این تروریستان بخش‌هایی از ولایت ننگرهار را در کنترول خود دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала