تاکید رهبران سیاسی و جهادی بر تحکیم روابط افغانستان با همسایه‌ها

© Photo / ارگتاکید رهبران سیاسی و جهادی بر تحکیم روابط افغانستان با همسایه‌ها
تاکید رهبران سیاسی و جهادی بر تحکیم روابط افغانستان با همسایه‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: شماری از رهبران سیاسی و جهادی افغانستان،‌ در یک نشست مشوری با اشرف‌غنی رییس جمهوری این کشور،‌ به گسترش و تحکیم روابط افغانستان با کشورهای همسایه‌ تاکید کرده‌اند.

دفتر ریاست جمهوری با اعلام این خبر، می‌گوید که تمام شرکت‌کنندگان این نشست تحکیم و گسترش روابط افغانستان با کشورهای همسایه را دارای اهمیت توصیف کرده‌اند.
در این نشست همچنین روی موضوعاتی مختلفی از جمله تامین ثبات منطقه‌یی و گسترش امنیت در افغانستان و کشورهای منطقه نیز بحث شده است.
در این نشست، محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه، حامد کرزی رییس‎جمهور پیشین، سیداحمد گیلانی رییس شورای عالی صلح، عبدرب الرسول سیاف، محمد یوسف حلیم قاضی‌القضات و رییس دادگاه عالی، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان، فضل هادی مسلمیار رییس مجلس سنا، معاونین ریاست اجراییه، محمد یونس قانونی، محمدکریم خلیلی معاون ارشد شورای عالی صلح، محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی و شمار دیگری از مقام‌های دولتی حضور داشته‌اند. جزییات بیشتری در باره این نشست ارایه نشده است.
این نشست‌ها بدنبال طرح اتهام‌ها و ادعاهای جدید از سوی احمد ایشچی علیه جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری برگزار می‌شود. چند روز قبل نیز آقای غنی برای رهبران سیاسی و جهادی را برای شرکت در یک نشست مشورتی در باره قضیه جنرال دوستم و احمد ایشچی به ارگ ریاست جمهوری خواسته بود. اما دفتر ریاست جمهوری در اعلامیه خود در باره این که در نشست مشورتی امروز نیز روی قضیه جنرال دوستم و احمد ایشچی بحث شده یا خیر، چیزی نگفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала