قتل چهار صد عضو کلیدی طالبان توسط قطعات خاص پولیس در نه ماه گذشته

© Photo / وزارت داخلهقتل چهار صد عضو کلیدی طالبان توسط قطعات خاص پولیس در نه ماه گذشته
قتل چهار صد عضو کلیدی طالبان توسط قطعات خاص پولیس در نه ماه گذشته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: تاج‌محمد جاهد وزیر امور داخله افغانستان، می‌گوید که در طول نه ماه گذشته نزدیک به چهار صد تن از اعضای کلیدی گروه تروریستی طالبان توسط نیروهای قطعات خاص پولیس ملی به قتل رسیده‌اند.

آقای جاهد که امروز در جمع نیروهای قطعات خاص پولیس ملی سخنرانی می‌کرد، از این نیروها به عنوان موثرترین نیرو در مبارزه با گروه‌های تروریستی یاد کرد.

تاج‌محمد جاهد خطاب به نیروهای قطعات خاص پولیس ملی گفت: «شما در نه ماه گذشته چهارصد فرد کلیدی هراس‌افگنان طالب را به هلاکت رسانیدید و مردم افغانستان را از شر آنان نجات دادید که مایه‌ی افتخار مردم و رهبری پولیس ملی می‌باشید.»

تاج‌محمد جاهد گفت که نیروهای قطعات خاص پولیس ملی، آمادگی کامل برای مبارزه علیه تروریستان دارند و نقاط آسیب‌پذیر را از کنترول تروریستان بیرون سازند. وزیر امور داخله می‌گوید: «نیروهای قطعات خاص پولیس در شدید‌ترین جنگ‌ها اشتراک نموده و حضور این نیروها در میدان‌های نبرد، موجب شکست و سرافگندگی دشمن شده‌اند.»

او تاکید کرد که تروریستان طالب بیشتر در ولایت‌های کندز، هلمند،‌ ارزگان، فراه و زابل توسط نیروهای قطعات خاص پولیس ملی سرکوب شده‌اند. آقای جاهد افزود که سال آینده نیز تروریستان به اهداف شان نخواهند رسید.

وزیر امور داخله از شهروندان افغانستان نیز خواسته تا به نیروهای امنیتی شان به ویژه قطعات خاص پولیس ملی اعتماد کامل داشته باشند و این نیروها برای هرگونه فداکاری آمادگی دارند. وی تاکید کرده که توسط این نیروها تروریستان طالب با شکست کامل مواجه خواهند شد. به گفته وزیر امور داخله، حمایت و اعتماد مردم به نیروهای امنیتی باعث تقویت روحیه این نیروها می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала