غنی به شوراهای ولایتی: در باره توطیه‌های دشمن به مردم آگاهی‌دهی کنید

© Photo / ارگ غنی به شوراهای ولایتی: در باره توطیه‌های دشمن به مردم آگاهی‌دهی کنید
غنی به شوراهای ولایتی: در باره توطیه‌های دشمن به مردم آگاهی‌دهی کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان، از اعضای شوراهای ولایتی خواسته تا در نشست‌های مردمی شان در باره توطیه‌های دشمن آگاهی‌دهی کنند.

به گفته دفتر ریاست جمهوری، آقای غنی که از طریق ویدیو کنفرانس با هیات رهبری و نمایندگان شوراهای ولایتی تمام ولایات صحبت می‌کرد، گفته است که آگاهی‌دهی این نمایندگان به مردم از توطیه‌های دشمن و همچنین حمایت مردم و نمایندگان شوراهای ولایتی از نیروهای امنیتی برای شکست دشمن نقش مهمی دارد. دفتر ریاست جمهوری در مورد «توطیه‌های دشمن» که رییس جمهور خواسته تا نمایندگان شوراهای ولایتی در باره آن به مردم آگاهی‌دهی کنند، جزییاتی ارایه نکرده است.

اشرف‌غنی در این گفتگو همچنین خواستار تقویت همکاری‌ها میان نهادهای محلی شده است. او گفته است که اعضای شوراهای ولایتی مسوولیت دارند تا در راستای مبارزه با فساد اداری، غضب زمین و تقویت رابطه میان مردم و حکومت نیز تلاش کنند.

رییس جمهور غنی در این کنفرانس ویدیویی به نهادهای مسوول حکومتی در زمینه رفع نیازمندهای مالی، امنیتی و اداری شوراهای ولایتی نیز دستور داده است. آقای غنی گفته که چندی قبل بسته پیشنهادات شوراهای ولایتی به ریاست جمهوری فرستاده شده و او این بسته را مطالعه کرده و در زمینه رسیدگی به خواسته‌های این شوراها اقدام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала