تروریست ها در خاک پاکستان پناهگاه های امن دارند

© Photo / Capture d'écran: Youtubeتروریست ها در خاک پاکستان پناهگاه های امن دارند
تروریست ها در خاک پاکستان پناهگاه های امن دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که تروریست ها در خاک پاکستان پناهگاه های امن دارند و علیه افغانستان عملیات تروریستی انجام می دهند.

به گزارش سپوتنیک به نقل از مهر، «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری پس از  وقوع حملات مرگبار انتحاری و تروریستی در کابل و قندهار به خبرنگاران گفت: وجود پناهگاه های امن تروریست ها در خاک پاکستان این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا هر زمان که بخواهند به افغانستان حمله کنند.

مارک تونر همچنین افزود: دولت پاکستان باید بداند که امنیت افغانستان، امنیت پاکستان و حتی امنیت هند وابسته به یکدیگر است. سه کشور باید به طور مشترک علیه تروریسم مبارزه کنند.

وی در ادامه افزود: ما همواره صریح و  روشن به دولت پاکستان گفته ایم که این کشور نباید برای گروه هایی که علیه افغانستان اقدام می کنند، پناهگاه های امن تامین کند.

مارک تونر در ادامه اعلام کرد: پاکستان در زمینه نابودی برخی از پناهگاه های تروریست ها پیشرفت هایی داشته است. به همین دلیل آمریکا همچنان از پاکستان می خواهد تا علیه تمامی گروه های تروریستی اقدام کند و هیچ تبعیضی برای آنها قایل نشود.

اظهارات مارک تونر به طور آشکار، حمایت آمریکا از گفته های مقامات افغانستانی مبنی بر وجود پناهگاه های امن تروریست ها در خاک پاکستان را نشان می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала