تروریستان داعش چهارده آموزگار و کارمند معارف را در ننگرهار ربودند

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر تروریستان داعش چهارده آموزگار و کارمند معارف را در ننگرهار ربودند
تروریستان داعش چهارده آموزگار و کارمند معارف را در ننگرهار ربودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: جنگجویان مربوط به گروه تروریستی داعش، چهارده تن از آموزگاران و کارمندان معارف را در ولایت شرقی ننگرهار ربوده‌اند.

وزارت معارف به نقل از ریاست معارف ولایت ننگرهار گفته است که این افراد ساعت یازده بجه امروز در جریان اخذ امتحان چهار و نیم ماهه از مدرسه «مشر ملاصاحب» توسط تروریستان داعش ربوده شده‌اند.
وزارت معارف در بیانیه‌ای از افراد ربوده شده به نام‌های غلام‌الرحمن، عبدالولی، قاری شیرین، عبدالکریم، محمدحکیم، نظام‌الدین، سید محمد، سید قاسم، محمد‌الدین، عبدالقیوم و مسلم‌شاه یاد کرده می‌گوید که این افراد آموزگار بودند. این وزارت همچنین می‌افزاید که هدایت‌الله و مبین دو تن از ماموران مربوط به معارف نیز در میان ربوده‌شدگان هستند.
وزارت معارف این اقدام تروریستان داعش را محکوم کرده و از نهادهای امنیتی و ریش‌سفیدان محلی خواسته تا برای رهایی افراد ربوده شده فورا اقدام کنند.
این اقدام زمانی صورت می‌گیرد که چند روز پیش نیز تروریستان داعش بیش از شصت باب منزل مسکونی را در ولسوالی کوت به آتش کشیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала