تیم کرکت افغانستان به مصاف تیم منتخب بین المللی می رود

© AFP 2023 / Sascha SchürmannAfghan refugees take part in a Cricket training session at the team of the Altendorf 09 Blue Tigers in Essen, western Germany, on April 30, 2016.
Afghan refugees take part in a Cricket training session at the team of the Altendorf 09 Blue Tigers in Essen, western Germany, on April 30, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره‌ی بورد کرکت افغانستان اعلام کرد، که عاطف مشعل با مایک گیتینگ و جان الینگ مسئولان کلپ ام‌سی‌سی انگلستان در امارات متحده عربی دیدار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغان پیپر، در خبرنامه‌ی فدراسیون کرکت افغانستان آمده است، که این دیدار به منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه انجام شده است.
آقای مشعل از مسئولان ورزشگاه کرکت در لندن و ام سى سى خواست تا به تیم ملی کرکت افغانستان بیشتر کمک کنند.

رییس جدید کرکت بورد افغانستان آغاز به کار کرد - اسپوتنیک افغانستان
رییس جدید کرکت بورد افغانستان آغاز به کار کرد

گفته شده که رئیس بورد کرکت افغانستان با این مسئولان به توافق‌هایی نیز دست یافته که بر بنیاد آن، ام‌سی‌سی انگلستان در بخش آموزش بازیکنان کشور و بازی کردن آنان در ورزشگاه کرکت لندن و عضویت دایمی افغانستان در شورای بین‌المللی کرکت همکاری می‌کند.
در خبرنامه آمده است که مسئولان ام‌سی‌سی انگلستان توافق کرده که در بخش راه اندازی مسابقات بین‌المللی و عضویت افغانستان در این رقابت‌ها کرکت بورد را همکاری می‌کند.
بر بنیاد خبرنامه، در این ملاقات توافق شده که تیم ملی افغانستان در برابر تیم منتخب بین‌المللی کرکت جهان در ورزشگاه کرکت لندن مسابقه بدهد.
Сборная Афганистана по крикету в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان
شکست تیم کرکت بنگلادیش در مقابل تیم افغانستان

زمان برگزاری ابن مسابقه مشخص نشده است.
تیم منتخب بین‌المللی کرکت جهان از بهترین بازیکنان کرکت جهان تشکیل شده است.
آقای مشعل در این دیدار خواستار همکاری دوامدار نهادهای کرکت جهانی از بورد کرکت افغانستان شده است.
پیشتر ام‌سی‌سی لندن مسوولیت مدیریت مسابقات کرکت جهانی را به عهده داشت؛ اما اکنون این روند از سوی آی‌سی‌سی رهبری می‌شود.
Afghan refugees take part in a Cricket training session at the team of the Altendorf 09 Blue Tigers in Essen, western Germany, on April 30, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
رویارویی تیم ملی کرکت افغانستان و تیم اسکاتلند

لاردز یا ورزشگاه کرکت لندن از مشهورترین ورزشگاه‌ها در جهان به شمار می‌رود و در صورتی که تیم ملی افغانستان برای آموزش به این مرکز بروند، دستاورد خوبی خواهد بود.
تلاش‌ها برای رشد ظرفیت و توانایی‌های ورزشکاران افغانستان در بخش کرکت ادامه دارد و انتظار می‌‎رود که با رهبری جدید این اداره، در سال‌های آینده دستاوردهای جدیدی در کارنامه کرکت بورد ثبت شود.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала