صاحبان سالن های عروسی در افغانستان از این پس پول نقد از مشتریانش گرفته نمی توانند

© Sputnik / Sarhad Zuhalعروسی کابل
عروسی کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس طرح جدید وزارت دارایی افغانستان شهروندانی که می‌خواهند مراسمی را در سالن‌های عروسی برگزار کنند، باید هزینه آن را به حساب این سالن‌ها در بانک واریز نمایند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، بر اساس طرح جدید وزارت دارایی افغانستان برای ساماندهی جمع‌آوری مالیات از سالن‌های عروسی، از این پس شهروندانی که می‌خواهند مراسمی را در این سالن‌ها برگزار کنند، باید پول را به حساب آنها در بانک واریز نمایند.

A newly married man from South Korea and his bride ride a bicycle at the Old Town Square in Prague - اسپوتنیک افغانستان
عروس چینایی را در روز عروسی اش به زور از مانیتور کمپیوتر جدا کرد

آوا به نقل از اطلاعیه دفتر رسانه‌ای وزارت دارایی افغانستان نوشت: براساس طرح جدید این وزارت، مالکان سالن‌های عروسی مکلف‌ هستند برای ثبت درآمد و پرداخت مالیات‌ در یکی از بانک‌های دولتی و یا خصوصی حساب باز کنند و مشتریان‌ باید از این طریق پول پرداخت کرده و پرداخت نقدی ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده است که این طرح از اول حمل سال 1396 قابل اجرا بوده و از تمام شهروندان درخواست می‌شود تا برای اجرای بهتر این طرح با ریاست دارایی همکاری کنند.

برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم رسمی و غیررسمی در سالن‌های عروسی در سال‌های اخیر در شهر کابل رواج یافته و این باعث شده است که شماری از شهروندان افغانستان به ایجاد سالن‌های عروسی روی آورند و این کار، به یکی از کارهای پررونق در شهر کابل مبدل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала