رحمانی: غزنی باستان به داعشستان تبدیل می شود

© Photo / وزارت امور داخلهحمله تروریستی بالای محکمه استیناف غزنی به پایان رسید
حمله تروریستی بالای محکمه استیناف غزنی به پایان رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز خانواده های زیادی از گروه های داعشی و گروه های مختلف پاکستانی بسیار منسجم و مجهز و به طور خانوادگی به غزنی آمده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عارف رحمانی عضو مجلس نمایندگان، امروز چهارشنبه 29جدی 1395 در صحن علنی مجلس گفت: با منابع امنیتی که در ولایت غزنی دارم و با صحبت های که با مردم مختلف در ولسوالی های مختلف کرده ام، اگر اوضاع امنیتی غزنی مورد توجه خاص مشاوریت امنیت ملی، وزیر داخله وزیر دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی قرار نگیرد بخشی از غزنی باستان تبدیل به داعشستان خواهد شد. 

راه‌اندازی عملیات‌ خاص برای سرکوب تروریستان داعش و طالب در غزنی و زابل - اسپوتنیک افغانستان
راه‌اندازی عملیات‌ خاص برای سرکوب تروریستان داعش و طالب در غزنی و زابل

وی افزود: امروز خانواده های زیادی از گروه های داعشی و گروه های مختلف پاکستانی بسیار منسجم و مجهز و به طور خانوادگی به غزنی آمده اند. اگر از محدوده شهر غزنی حدود یک کیلومتر دورتر رویم، محل حکومت طالبان است. 
رحمانی گفت: متاسفانه در غزنی بار اصلی جنگ به عهده پولیس است. نیروهای امنیتی مخصوصا نیروهای دفاعی ما، نیروهای اردو، آنچنان که باید و شاید وظیفه خود را انجام نمی دهند و ما شاهد یک نابسامانی و عدم انسجام هستیم. امیدوار هستیم، که در این زمینه اقدامات بسیار فوری و ضروری انجام شود.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала