کشته و زخمی شدن بیش از سی عضو داعش در ننگرهار

عضو شوید
اسپوتینک، کابل: وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن بیش از سی تن از اعضای گروه تروریستی داعش در عملیاتی در ولایت ننگرهار در شرق این کشور خبر داده است.

این وزارت می‌گوید در عملیات‌هایی که در ولسوالی‌های ده‌بالا و کوت‌ ولایت ننگرهار اجرا شد، هجده تن از تروریستان داعش کشته و سیزده تن دیگر زخمی شده‌اند. وزارت دفاع تاکید کرده که در این عملیات‌ها یک قراره این تروریستان در منطقه «پندوک» ولسوالی کوت نیز از بین برده شده است.

وزارت دفاع افغانستان وارد شدن تلفات سنگین به جنگجویان گروه تروریستی طالبان در ولایت غزنی نیز خبر داده می‌‌گوید در عملیاتی که در ولسوالی ناوه این ولایت راه‌اندزای شده بود، یک پناهگاه و یک دیپوی تجهیزات جنگی این تروریستان نیز از بین برده شده است. به گفته وزارت دفاع، در این عملیات بیست و نه تن از تروریستان طالب کشته شده و هفتاد و عراده موترسایکل، سه عراده موتر باری و سواری شان با مقداری از سلاح و مهمات از بین رفته‌اند.

هم‌چنین در یک عملیات دیگر در منطقه «چونی» مرکز ولایت پکتیکا، ساحه «توغ بیدی» ولایت پروان و ولسوالی موسیهی کابل و در منطقه «چونی» ولایت پکتیا پنج حلقه ماین بشکه‌یی، صدها فیر مرمی راکت‌انداز، مقداری مواد انفجاری، مرمی‌های هاوان بدست آمده است. از ولایت پروان مقداری اوراق تبلیغاتی و جنگی طالبان نیز بدست آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала