معاون دونالد ترامپ: امریکا به همکاری و حمایت از افغانستان ادامه می‌دهد

© REUTERS / David Swanson/The Philadelphia Inquirer معاون دونالد ترامپ: امریکا به همکاری و حمایت از افغانستان ادامه می‌دهد
معاون دونالد ترامپ: امریکا به همکاری و حمایت از افغانستان ادامه می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک پنس معاون رییس جمهور ایالات متحده امریکا یک‌بار دیگر به همکاری و حمایت از مردم و دولت افغانستان تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خامه، مایک پنس که روز گذشته در شهر مونیخ آلمان با محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان دیدار کرده، هم‌چنان تاکید نموده که افغانستان برای ما از اهمیت خاص برخوردار است و امریکا به حمایت‌ها و همکاری‌های خود با مردم و دولت افغانستان ادامه می‌دهد.

رییس جمهور غنی نیز در این دیدار از کمک و همکاری امریکا در بخش‌های مختلف در افغانستان قدردانی کرده‌است.

معاون رییس جمهور امریکا در مورد افزایش نیروهای امریکا در افغانستان گفته‌است که دولت آن کشور در حال ارزیابی در این زمینه است.

همچنان رییس جمور افغانستان گفته‌است که جنگ افغانستان جنگ داخلی نیست و افغانستان در خط نخست امنیت جهانی و مبارزه با تروریزم قرار دارد.

در این دیدار آقای غنی خاطر نشان ساخته است که افغانستان تمام ظرفیت‌های لازم برای مبارزه با تروریزم در منطقه را در اختیار دارد و با افزایش خطر تروریزم، می‌تواند از طریق همکاری میان دو کشور در این زمینه به گونۀ موثر عمل کند.

در این دیدار رییس جمهور همچنان از معاون رییس جمهور امریکا دعوت کرده تا در فرصت مناسب از افغانستان دیدار کند و مایک پنس هم اظهار امیدواری کرده تا محمد اشرف غنی را در امریکا ملاقات کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала