مسعود: جمعیت اسلامی می‌تواند طالبان و داعش را نابود کند

© Photo / فحه مسعودمسعود: جمعیت اسلامی می‌تواند طالبان و داعش را نابود کند
مسعود: جمعیت اسلامی می‌تواند طالبان و داعش را نابود کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: احمدضیا مسعود نماینده فوق‌العاده رییس‌جمهور افغانستان در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب، می‌گوید که حزب جمعیت اسلامی با بدست گرفتن قدرت سیاسی، می‌‌تواند گروه‌های تروریستی طالبان و داعش را در افغانستان نابود و امنیت سرتاسری را در این کشور تامین کند.

آقای مسعود که بعد از ظهر امروز در نشست سازمان جوانان جمعیت صحبت می‌کرد، گفت که این حزب برای حضور در تمام انتخابات آینده آمادگی لازم خواهد گرفت و کاندیداهای مشخصی در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری، پارلمانی، شورا‌های ولسوالی‌ها و شوراهای ولایتی معرفی خواهد کرد.
احمدضیا مسعود افزود که حزب جمعیت اسلامی با تشکیل ایتلاف‌های گسترده توانایی بدست گرفتن قدرت سیاسی را دارد. او تاکید کرد که این حزب با بدست گرفتن قدرت سیاسی، تحول جدیدی در افغانستان ایجاد کرده و جنگ جاری را به جنگ مردمی تبدیل خواهد کرد. به گفته او، هرگاه جمعیت اسلامی بتواند قدرت را بدست گیرد، مردم را علیه گروه‌های تروریستی تشویق خواهد کرد.
نماینده فوق‌العاده رییس‌جمهور افغانستان در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب تاکید کرد که حزب جمعیت از همین‌حالا آمادگی‌های لازم برای حضور گسترده در انتخابات‌های آینده رویدست گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала