چهار پاکستانی و دو ایرانی همکار طالبان در افغانستان کشته شدند

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaچهار پاکستانی و دو ایرانی همکار طالبان در افغانستان کشته شدند
چهار پاکستانی و دو ایرانی همکار طالبان در افغانستان کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن شصت و چهار تن از افراد طالبان به شمول چهار شهروند پاکستانی و دو ایرانی در این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع می‌گوید که این شهروندان پاکستانی و ایرانی که در جمع شورشیان طالبان قرار داشتند، در حمله‌ای در ولایت آشوب‌زده ولایت هلمند در جنوب افغانستان به قتل رسیده‌اند.
به گفته وزارت دفاع، در عملیاتی که در مناطق ولسوالی نادعلی و حومه شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند راه‌اندازی شده بود،‌ بیست و هشت تن از افراد طالبان به شمول کامران از فرماندهان این گروه، چهار شهروند پاکستانی و دو شهروند ایرانی به قتل رسیده‌اند. در این حمله شش طالب دیگر زخمی و یک عراده موتر و چهار عراده موتر سایکل مربوط به طالبان نیز از بین برده شده است. وزارت دفاع در باره این شهروندان پاکستانی و ایرانی جزییات بیشتری ارایه نکرده و نگفته است که این افراد در جمع طالبان چه فعالیت‌هایی را انجام می‌دادند.
هم‌چنین در چند عملیات دیگر در ولسوالی‌های بغلانن مرکزی و دهنه غوری نیز نوزده تن از افراد طالبان کشته و هفده تن دیگر زخمی شده‌اند. در برخی از ولایات دیگر نیز ده‌ها تن از افراد طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала