خندق ارتباطی طالبان تخریب و 22 فرمانده شان کشته شدند

© AP Photo / Najim RahimAn Afghan National Army soldier, left, shouts against the Taliban, after firing a rocket towards Taliban positions, on the outskirts of Kunduz, northern Afghanistan (File)
An Afghan National Army soldier, left, shouts against the Taliban, after firing a rocket towards Taliban positions, on the outskirts of Kunduz, northern Afghanistan (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: نیروهای امنیتی افغانستان با وارد کردن تلفات سنگین به جنگجویان گروه طالبان، یک‌هزار متر خندق ارتباطی این جنگجویان را نیز در ولایت آشوب‌زده هلمند تخریب کرده‌اند.

وزارت دفاع می‌گوید در عملیات‌هایی که به منظور نابودی افراد طالبان در مناطق مختلف افغانستان راه‌اندازی شده بود، بیست و دو تن از فرماندهان محلی این گروه نیز به قتل رسیده‌اند.
وزارت دفاع می‌گوید در عملیاتی که در ولسوالی گرمسیر ولایت هلمند راه‌اندازی شده بود، سی و پنج باب موضع سرپوشیده، سه باب قرارگاه ثابت و یک‌هزار متر خندق ارتباطی افراد طالبان تخریب شده است. به گفته این وزارت، در این عملیات ده تن از افراد طالبان نیز به قتل رسیده و شش تن زخمی شده‌اند. در این عملیات سی و پنج حلقه ماین نیز کشف و خنثا شده‌اند.
هم‌چنین در عملیاتی ولسوالی نیش ولایت قندهار نیز هجده تن از افراد طالبان به شمول ملا رحمت‌الله از فرماندهان مهم این گروه به قتل رسیده و پنجاه حلقه ماین کشف و خنثا شده‌اند.
در مربوطات مرکز ولایت ارزگان نیز ده طالب کشته و دوازده تن دیگر زخمی شده‌اند.
در ولسوالی‌های شیندند ولایت هرات و بالابلوک ولایت فراه نیز دوازده تن از افراد طالبان به شمول عبدالخالق «هلمند» به قتل رسیده و نه تن دیگر زخمی شده‌اند. در ولسوالی‌های اندر و قره‌باغ ولایت غزنی و تگاب ولایت کاپیسا نیز چهار تن کشته، شش تن زخمی و نه تن هم بازداشت شده‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала