حمله گروهی طالبان بالای ولسوالی درقد تخار

© AP Photo / Allauddin Khanحمله گروهی طالبان بالای ولسوالی درقد تخار
حمله گروهی طالبان بالای ولسوالی درقد تخار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: مقام‌های امنیتی می‌گویند که گروهی از مهاجمان طالبان شب گذشته بالای ولسوالی درقد ولایت تخار در شمال افغانستان حمله کرده اما این حمله دفع شده است.

شیرعزیز کامه‌وال، فرمانده عمومی پولیس در زون شمال شرق افغانستان، می‌گوید که حوالی ساعت هشت شب گذشته مهاجمان طالبان از چند سمت بالای ولسوالی درقد دست به حمله زدند اما این حمله با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده و دفع شده است.
آقای کامه‌وال می‌افزاید که مهاجمان طالبان پس از حمله با نیروهای امنیتی درگیر شدند و این درگیری تا ساعت چهار بامداد امروز ادامه یافت. به گفته او، در این درگیری ده تن از مهاجمان طالبان در ساحات نورخیل و علی‌خیل ولسوالی درقد کشته و نه تن دیگر شان زخمی شده‌اند. وی تاکید کرده که سه تن از نیروهای امنیتی نیز در این درگیری «سحطی» زخمی شده‌اند.
همزمان با این حمله، یک کاروان نیروهای اردوی ملی افغانستان نیز در ولایت بدخشان هدف کمین طالبان قرار گرفته‌اند.
محفوظ‌الله اکبری سخنگوی پولیس زون شمال شرق می‌گوید که این کاروان عصر روز گذشته که از مرکز ولایت بدخشان به سمت ولسوالی جرم این ولایت در حرکت بود، در منطقه علی‌مغل این ولسوالی با کمین طالبان مواجه شدند. آقای اکبری می‌افزاید که در این رویداد نیز سه تن از سربازان اردوی ملی زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала