پاکستانی‌های انتحارکننده در زابل نابود شدند

© REUTERS / Mohammad IsmailВзорванный во время теракта автомобиль у парламента Афганистана
Взорванный во время теракта автомобиль у парламента Афганистана - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: نیروهای امنیتی افغانستان در عملیاتی در ولایت زابل، در جنوب این کشور، هجده انتحارکننده به شمول هشت انتحارکننده پاکستانی را به قتل رسانده‌اند.

به گفته وزارت دفاع، این انتحارکنندگان در عملیات‌هایی در ولسوالی‌های شملزی و شاهجوی ولایت زابل به قتل رسیده‌اند. در این عملیات‌ها یازده تن از افراد طالبان نیز به قتل رسیده‌اند. وزارت دفاع جزییات بیشتری در باره این که این انتحارکنندگان چه اهدافی را برای انجام حملات تروریستی تعیین کرده بودند، ارایه نکرده است.
همزمان با قتل این انتحارکنندگان، بیست و یک تن از تروریستان داعش نیز در ولایت ننگرهار به قتل رسیده‌اند. وزارت دفاع می‌گوید که این تروریستان در ولسوالی‌های ده‌بالا و چپرهار کشته شده‌اند. در این عملیات دو تن دیگر زخمی شده‌اند.
در یک عملیات دیگر در ولسوالی شیندند ولایت هرات، هفت تن از افراد طالبان به شمول ملا قیوم مشهور به پهلوان، از فرماندهان محلی این گروه کشته شده‌اند. در میان افراد کشته شده محمود یک ماین‌گذار نیز شامل است. در ولسوالی چمتال ولایت بلخ هم شش طالب کشته و هجده تن دیگر زخمی شده‌اند.
هم چنین در عملیاتی در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا نیز حسیب‌الله مشهور انس از فرماندهان محلی طالبان به قتل رسیده است. در برخی از ولایات دیگر نیز شماری از افراد طالبان کشته و زخمی شده‌اند

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала