مرگ نزدیک به پنجاه طالب در حملات هوایی و زمینی

© AP Photo / Folad HamdardAfghan National Army soldiers take positions during a joint operation by ISAF and ANSF against taliban in Kunduz province, north of Kabul, Afghanistan (File)
Afghan National Army soldiers take positions during a joint operation by ISAF and ANSF against taliban in Kunduz province, north of Kabul, Afghanistan (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: نیروهای امنیتی افغانستان در جریان چند عملیات هوایی و زمینی، نزدیک به پنجاه تن از اعضای گروه طالبان را به قتل رسانده‌اند.

وزارت دفاع این کشور با اعلام این خبر، می‌گوید که این عملیات‌ها به منظور سرکوب و نابودی شورشیان مسلح مخالف دولت در ولایت‌های کاپیسا، ننگرهار، پکتیکا، لوگر، کندهار، ارزگان، زابل، هرات، فاریاب، کندز، بلخ، سرپل و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن چهل و هشت طالب کشته و شانزده تن دیگر زخمی‌ شده‌اند.
این وزارت می‌افزاید که در یک عملیات نیروهای امنیتی در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان، بیست و پنج طالب کشته و یک عراده موتر مملو از مواد انفجاری از بین برده شده است.
هم‌چنین در عملیاتی در ولسوالی شیندند ولایت هرات در غرب افغانستان نیز ده طالب کشته و هفت زخمی شده‌اند. در ولسوالی گرشک ولایت هلمند و مرکز ولایت پکتیکا نیز دوازده طالب کشته و هفت تن زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع می‌افزاید که نیروهای امنیتی افغانستان برای از بین بردن تمامی تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала