دولت وزیری: مهمند کتوازی به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی نشده است

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeدولت وزیری: مهمند کتوازی به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی نشده است
دولت وزیری: مهمند کتوازی به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی نشده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع می گوید که بررسی ها در باره حمله بر قول اردوی شاهین ادامه دارد و هنوز آقای کتوازی به نهادهای قضایی معرفی نشده است.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از خبرگزاری اطلس، درحالیکه روز پنج شنبه معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی اعلام کرد که آقای کتوازی به علت غفلت وظیفوی به نهادهای قضایی معرفی شده است، اما سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که این مسأله یک اشتباه است.

دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی، گفت: "معاون من اشتباه کرده است، هر زمانی که بررسی‌ها از سوی هیئت تکمیل شوند، او به نهادهای قضایی کشور معرفی خواهد شد".

معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی روز پنج شنبه اعلام کرد که این وزارت مهمند کتوازی فرمانده پیشین قول اردوی ۲۰۹ شاهین را به علت ناکارایی در جلوگیری از حمله بر این قول اردو، او را به نهادهایی قضایی کشور معرفی کرده است.

محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی، گفت: "در اولین مرحله قوماندان قول اردو برکنار شد و به نهادهای قضایی معرفی شد".

اما طلوع نیوز یک روز پس از نشر خبر معرفی کتوازی به نهاد های عدلی و قضایی گزارش داده است که، سخنگوی وزارت دفاع این خبر را نادرست خوانده و گفته است آقای کتوازی به ارگان های قضایی معرفی نشده است.

اما حکومت بار دیگر تأکید می‌ورزد که حمله بر قول اردوی دو صد و نه شاهین به گونه جدی بررسی خواهد شد و افرادی که در این حمله سهل انگاری کرده باشند، مجازات خواهند شد.

پیش از این نیز در حمله تروریستی بر شفاخانه چهارصد بستر ارتش که به کشته شدن ده ها منجر شد، اما با گذشت نزدیک به دو ماه از این رویداد، هیچ فردی در پیوند به این رویداد مجازات نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала