طالبان 20 سرباز پولیس افغانستان را در زابل به شهادت رساندند

© AP Photo / Rahmat Gul, Fileطالب جګړه مارانو د امریکایي پوځیانو پر ضد د «پسرلنيو عملیاتو» د پیل اعلان وکړ
طالب جګړه مارانو د امریکایي پوځیانو پر ضد د «پسرلنيو عملیاتو» د پیل اعلان وکړ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حمله که طالبان شب گذشته بالای چند پاسگاه پولیس در 6 کیلومتری مقر فرمانداری ولسوالی شاه جوی ولایت زابل انجام داد، 20 پولیس را به شهادت رساندند و شماری دیگری را با خود بردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، انورجان معاون فرماندار شهرستان شاه جوی روز یکشنبه گفت: طالبان شب گذشته به پاسگاه های پولیس در منطقه «چینو» در 6 کیلومتری مقر فرمانداری حمله کردند.
به گفته وی، پاسگاه های این منطقه در حال حاضر در کنترل طالبان قرار گرفته است.

Afghan National Army soldiers take positions during a joint operation by ISAF and ANSF against taliban in Kunduz province, north of Kabul, Afghanistan (File) - اسپوتنیک افغانستان
مرگ نزدیک به پنجاه طالب در حملات هوایی و زمینی

معاون فرماندار شهرستان شاه جوی افزود، که گروه طالبان همچنین به یک پاسگاه پولیس در ولسوالی «دای چوپان» حمله کرده اند، اما این حمله آنان با شکست مواجه شد و تلفاتی را نیز متحمل شدند.
به گفته وی، در حالی گزارش های دریافتی آنان از حمله گروه تروریستی داعش به این منطقه حکایت دارد که افراد این گروه از «دای چوپان» و «خاک افغان» خارج شده اند و مشخص نیست که داعشی ها از کجا وارد این منطقه شده اند.
نماینده مردم زابل در مجلس نمایندگان افغانستان به تازگی اعلام کرده است که افراد گروه تروریستی داعش از زابل خارج شده اند و به مناطق دیگر عزیمت کرده اند.
اما «عبید الله بارکزی» نماینده ارزگان در مجلس گفت، که تمام داعشی ها از زابل به شهرستان «خاص» استان ارزگان منتقل شده اند.
استان های زابل و ارزگان در بخش های جنوب افغانستان همجوار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала