وزارت خارجه روسیه: داعش در افغانستان در حال گسترش نفوذ و ورود به کشورهای عضو شانگهای هستند

© AP Photo / Maya Alleruzzoوزارت خارجه روسیه: داعش در افغانستان در حال گسترش نفوذ و ورود به کشورهای عضو شانگهای هستند
وزارت خارجه روسیه: داعش در افغانستان در حال گسترش نفوذ و ورود به کشورهای عضو شانگهای هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایگر مارگلوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت: گروه تروریستی دولت اسلامی داعش در حال گسترش نفوذ خود در افغانستان است و برای نفوذ به کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای تلاش می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایگر مارگلوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت: گروه تروریستی دولت اسلامی داعش در حال گسترش نفوذ خود در افغانستان است و برای نفوذ به کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای تلاش می کند. آقای مارگلوف در مصاحبه ای با آژانس خبری " شین هوا" چین گفت: گسترش نفوذ گروه تروریستی داعش در افغانستان و تلاش بی وقفه آنها برای نفوذ در کشورهای سازمان همکاری شانگهای واقعا نگران کننده است. علاوه براین، طرفداران ایدئولوژی افراط گرایی افزایش یافته و گروه تروریستی داعش با استفاده از اینترنت شهروندان این کشورها را جلب و جذب می کنند. به گفته وی، در این شرایط دشوار افزایش بهروری از ساختار منطقه ای ضد تروریستی سازمان همکاری شانگهای به وجود می آید. مارگلوف خاطر نشان ساخت، در سال 2012 به ابتکار روسیه ساختار منطقه ای ضد تروریستی برای مقابله با چالش ها و تهدیدات برای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای تشکیل گردید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: البته این کار در تمام مراحل باید با دقت انجام شود. بنابر این پیشنهاد ما این است گره کاری مبارزه را با تامین کنندگان مالی ترویزم که درآمد آنها از راه قاچاق مواد مخدر می گردد، آغاز کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала