واکنش جالب رحمت الله نبیل به استعفای امرالله صالح

© AP Photo / Rahmat Gulhttps://www.facebook.com/RahmatullahNabil/
https://www.facebook.com/RahmatullahNabil/ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرچه آقای نبیل به صورت مشخص به استعفای آقای صالح اشاره نکرده اما نوشته: "دوست عزيز! من ميدانستم كه اينها با وطن و مردم صادق نيستند و وعده هايشان دروغين و عوامفريبانه است".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری جمهور؛ امرالله صالح خبر استعفایش را عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ جوزا) در صفحه فیسبوک خود نوشته است.
امرالله صالح سه ماه پیش به عنوان وزیر دولت در امور اصلاحات سکتور امنیتی و رییس بورد عالی نظارت بر تعینات افسران ارشد قوای دفاعی و امنیتی از سوی رییس جمهور غنی تعیین شده بود.
ریاست جمهوری کشور از وزارت‌های دفاع و امور داخله خواسته بود که با وزیر دولت در امور اصلاحات در بخش امنیتی همکاری همه جانبه کنند.
اما از اول به نظر می رسید که وزارت دولت در امور اصلاحات امنیتی که به دستور آقای غنی ایجاد شده، وزارت تشریفاتی خواهد بود.
ریاست جمهوری و ریاست اجرایی تاکنون درباره استعفای آقای صالح ابراز نظری نکرده اند.
اما رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی کشور واکنش جالبی به استعفای آقای صالح داشته است.
دقایقی پس از این که آقای صالح خبر استعفای خود را اعلام کرد؛ آقای نبیل در صفحه فیسبوک خود به این تصمیم آقای صالح واکنش نشان داد.

گرچه آقای نبیل به صورت مشخص به استعفای آقای صالح اشاره نکرده اما نوشته: "دوست عزيز! من ميدانستم كه اينها با وطن و مردم صادق نيستند و وعده هايشان دروغين و عوامفريبانه است".

آقای نبیل در ادامه نوشته است: "به همين دليل گفته بودم كه خدا نكند كه گاهى در آينده مجبور به زمزمه اين لندى هاى پشتو شويد…. 

جانان په هيڅ نه رضا کيږي         د دروغجن ملا دې ورک شي تعويذونه.  

   و یا هم اين لندى! 
چې وعده وکړې پوره يې نکړي           ژبه يې پرې کړې چې وعدې پرې نه کوينه".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала