اعزام 4 هزار نظامی دیگر به افغانستان

© Flickr / Expert Infantryاعزام 4 هزار نظامی دیگر به افغانستان
اعزام 4 هزار نظامی دیگر به افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ استراتژی جدید امریکا در افغانستان را امضا کرده و چهاز هزار نظامی دیگر به این کشور می فرستد

Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ تصمیم خود را برای افغانستان اعلام می کند + عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، برخی منابع در باره تصمیم ترامپ مبنع بر افزایش نیروهای امریکایی در افغانستان خبر داده اند.

بیشتر رسانه ها از تصمیم های ترامپ از طریق تویت هایش آگاه می شوند، طوری که او روز گذشته در باره نشست کمپ دیوید در تویترش نوشته بود، که نشست مهمی باجنرال هایش داشته و تصمیمات زیادی نیز ازجمله درباره افغانستان گرفته است.

سارا هابی سندرز هم دیروز توضیحاتی زیادی در این باره به خبرنگاران نداد و تنها گفت، که توضیحات مفصلی در باره استراتژی جدید برای حفظ منافع امریکا در جنوب آسیا به دونالد ترامپ ارائه شده است.

در همین حال کیت برنن خبرنگار پولیتکو و فارین پالیسی به نقل از دو منبع آگاه نوشت: ترامپ استراتژی ابقا و خارج نشدن نظامیان امریکایی در افغانستان و همچنین اعزام حدود چهار هزار نظامی بیشتر به افغانستان را امضا کرده است.

او در ادامه نوشته است، نظامیان اعزامی نقش آموزش نیروهای امنیتی افغانستان و انجام عملیات ضد تروریستی را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این، روزنامه پولیتیکو نوشته بود، که جنرال «مک مستر» مشاور امنیت ملی امریکا و «مایک پنس» معاون اول ترامپ در تلاش هستند تا ترامپ را متقاعد به امضای طرح اعزام نظامیان بیشتر امریکایی کنند.

همچنان در نشست دیروز که قرار بود، اریک پرینس بنیانگذار شرکت خصوصی امنیتی «بلک واتر» نیز شرکت کند، اما در دقایق پایانی به او اجازه ورود به این نشست را ندادند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала