تاثیر دختران مینی ژوپ پوش کابل بر تصمیم ترامپ

© Fotolia / Konstantin Yolshinتاثیر دختران مینی ژوپ پوش کابل بر تصمیم ترامپ
تاثیر دختران مینی ژوپ پوش کابل بر تصمیم ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زنان مینی ژوپ پوش افغانستان با عث تغییر استراتیژی رئیس جمهور امریکا گردید.

ترامپ با ديدن عکس دختران ميني ژوپ پوش در کابل در دهه 70، فرمان تمدید حضور سربازان امريکايي در افغانستان را صادر نمود.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از واشنگتن پست، عکس دختران ميني ژوپ پوش کابل در دهه 70 ميلادي موجب اتخاذ تصمیم ترامپ در افزایش نیروی نظامی در افغانستان شد.

هربرت ریموند مک مستر مشاور امنيتي ترامپ در اين خصوص مي گويد: "ما عکس هاي سیاه و سفید دختران کابلي با ميني ژوپ در سال 1972 را به ترامپ نشان داديم. (مک مستر با نشان دادن اين عکس) مي خواست به ترامپ نشان دهد، ارزش هاي غربي که پيش از اين در کابل بسيار رواج داشته است، بار ديگر مي تواند برگردد".

گفته میشود که به تاريخ 22 اوگست، ترامپ استراتژي جديدي در خصوص افغانستان اتخاذ نمود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام نمود که رویکرد جدید دولت او در افغانستان، جلوگیری از تبدیل شدن افغانستان به یک پناهگاه امن برای جنگ جویان اسلامگرا برای حمله به ایالات متحده امریکا است است.

وی طی سخنرانی در پایگاه نظامی فورت مایر در ویرجینیا، گفت: "نیروهای ما برای پیروزی مبارزه خواهند کرد". با این حال، وی اعلام ننمود که نیروهای امریکایی تا چه وقت باید در افغانستان باقی بمانند.همچنین ترامپ از تعداد افزایش تعداد نیروهای نظامی به افغانستان توضحات نداده است.

قبلاً خبر داه شده بود که جیمز ماتیس وزیر دفاع قصد دارد تا بر علاوه 8400 نفر نیروی مستقر کنونی در افغانستان، تعداد چهار هزار نفر دیگر نیز به این کشور ارسال نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала