دلیل عدم حضور سه بازیکن تیم ملی فوتبال افغانستان

© AP Photo / Ebrahim Norooziفوتبال ورزش سپورت افغانستان
فوتبال ورزش سپورت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابعی که نخواستند نام شان فاش شود، گفته اند این بازیکنان در اعتراض به دعوت اسلام امیری حاضر به همراهی تیم ملی نشدند

طبق گزارش  فدراسیون ملی ورزش حسن امین، کنشکا طاهر و آرش هاتفی سه بازیکنی هستند که از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داده اند.

این بازیکنان در آخرین لحظه سفر به عمان در تماس با سرپرست تیم ملی اعلام کرده اند که حاضر به همراهی تیم ملی در اردوی عمان و اردن نیستند.
هر چند تا کنون این سه بازیکن به طور رسمی دلیل عدم حضورشان در کنار تیم ملی را اعلام نکرده اند، اما منابعی که نخواستند نام شان فاش شود، گفته اند این بازیکنان در اعتراض به دعوت اسلام امیری حاضر به همراهی تیم ملی نشدند.

Сборная Афганистана по крикету в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان
کرکت دیگر تنها بازی پشتون ها نیست

با این حال فیستر سرمربی تیم ملی نیز در تمرینات تیمش در عمان اظهار داشته است که دلیل عدم حضور این بازیکنان را نمیداند. وی تاکید کرده است که در حال حاضر بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش است که میتوانند جای خالی این بازیکنان را پر کنند.
به غیر از آرش هاتفی که مدتی است از ترکیب تیم ملی به دور است، کنشکا طاهر و حسن امین دو بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال افغانستان هستند که از دو سال گذشته به این طرف در تمامی بازی های تیم ملی در ترکیب اصلی قرار داشتند.
این در حالی است که فیستر در مسابقه با اردن به اضافه کنشکا طاهر و حسن امین، میلاد سالم، نورالله امیری، مصطفی حدید و مصطفی آزادزوی را نیز در اختیار نخواهد داشت.
مسابقه افغانستان و اردن روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала