عبدالله: راه مبارزه با داعش در افغانستان پشتیبانی از دیگر گروه های مخالف مسلح نیست

© Photo / صفحه احمدضیا مسعودعبدالله: راه مبارزه با داعش در افغانستان پشتیبانی از دیگر گروه های مخالف مسلح نیست
عبدالله: راه مبارزه با داعش در افغانستان پشتیبانی از دیگر گروه های مخالف مسلح نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد، که راه مبارزه با گروه تروریستی داعش در افغانستان پشتیبانی از سایر گروه های مسلح نیست.

عبدالله عبدالله سنگ تهداب تعمیر تدریسی و ادیتوریم دانشگاه کابل را گذاشت + عکس و ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله عبدالله سنگ تهداب تعمیر تدریسی و ادیتوریم دانشگاه کابل را گذاشت + عکس و ویدیو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عبدالله عبدالله رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان گفت: هر کشوری که با دامن زدن به ناامنی در افغانستان به فکر آرامش در کشور خود باشد، اشتباه می کند، زیر این راه برقراری صلح در منطقه و حل معضل افغانستان نیست.

رئیس اجرایی دولت افغانستان افزود: کشورهایی که مبنای تامین منافع مردمی خود را بر پشتیبانی از طالبان گذاشته باشند به بیراهه رفته‌اند.

رئیس اجرایی دولت افغانستان ضمن تاکید بر لزوم اجماع منطقه‌ای برای مبارزه با گروه تروریستی داعش گفت: برای از بین بردن گروه تروریستی داعش نباید سایر گروه‌های مسلح را تقویت کرد.

وی گفت:- "اگر کسی تشخیص دهد که برای از بین بردن گروه تروریستی داعش، گروه تروریستی دیگری را باید تقویت کرد کاملا اشتباه می‌کند".

یادآوری می کنیم، که نیروهای امریکایی و کشورهای عربی در افغانستان متهم به پشتیبانی از گروه تروریستی داعش می باشند و کشور پاکستان هم به عنوان پشتیبانی کننده گروه طالبان شناخته می شود.

این درحالیست که حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان هم چندی پیش نیروهای امریکایی را متهم به پشتیبانی از گروه تروریستی داعش کرده بود.

وزارت خارجه روسیه هم چندین بار از امریکا و نیروهای ائتلاف در افغانستان خواسته است که موضوع نشست هواپیماهای ناشناس در مناطق طالبان و داعش را روشن کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала