واکنش عطا محمد نور در حمله به هوادارانش در کابل

© عکس از صفحه عطا محمد نورعطا محمد نور
عطا محمد نور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطا محمد نور در صفحه فیس بوک خود نوشته است که شماری از جوانان و شخصیت های قدر شناس کشور طی همایشی در کابل، از من و کار کرد هایم قدر دانی بعمل آوردند که صمیمانه از همه ی عزیزان سپاسگزاری میکنم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های افغانستان، عطا محمد نور والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت همچنان نوشته است که ابرازمحبت دوستان و شخصیت های خبیر و عزیز کشور در مورد من، بار مسولیت هایم را سنگین تر میکند و مرا وا میدارد تا بیشتر از پیش در خدمت گزاری به مردم و میهن خود بکوشم.
وی گفت، اما با اندوه تمام دشمنان ما و حلقات معین در درون نظام، توان دیدن لحظه یی از خوشی مردم ما راندارد ‌و در ادامه توطیه های پیشین علیه جنبش رستاخیز، مراسم خاکسپاری سالم ایزدیارشهید و جنبش روشنایی، این مراسم را نیز هدف قرار دادند که سوگمندانه شماری از عزیزان ما مشمول شرکت کنندگان مراسم و نیروی های امنیتی شهید و‌مجروح شده اند.
اقای نور مراتب همدردی و تسلیت قلبی خود را با خانواده های شهدا ابراز داشته، برای قربانیان بهشت برین، به خانواده های شان صبر و شکیبایی و به مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.
وی همچنان گفت: "از حکومت که بخش معین از آن، خود به عنوان حمایت کننده ی حلقه خبیثه و طراحان این رویداد شناخته میشود، توقعی نداریم که رویداد را پیگیری کند، اما مبارزه ما با هراس افگنی و هراس افگنان و عدالت خواهی و‌حق طلبی ما همچنان ادامه دارد و اینگونه رویکرد ها که عوامل آن مشخص است، ما و مردم ما را از مسیر مان باز نمی دارد. به قول معروف هستیم بر آن عهدی که بستیم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала