طالبان: امریکا می خواهد انتخابات نمایشی در افغانستان برگزار کند

© AP Photoطالبان: امریکا می خواهد انتخابات نمایشی در افغانستان برگزار کند
طالبان: امریکا می خواهد انتخابات نمایشی در افغانستان برگزار کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طالبان در واکنش به سخنان جنرال امریکایی اعلام کرد، که مقام های امریکایی خواهان برگزاری انتخابات نمایشی در افغانستان هستند.

In this photograph taken on November 3, 2015, Afghan Taliban fighters listen to Mullah Mohammad Rasool Akhund (unseen), the newly appointed leader of a breakaway faction of the Taliban, at Bakwah in the western province of Farah - اسپوتنیک افغانستان
افشاگری های سخنگوی طالبان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، طالبان در پایگاه انترنتی خود در واکنش به سخنان جنرال جان نیکلسون فرمانده نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان به برگزاری انتخابات در این کشور نوشت: برگزاری انتخابات در افغانستان نمایشی و بر اساس دستور کشورهای خارجی خواهد بود.

در این بیانیه همچنان آمده است، که پس از سال‌ها حضور نظامیان خارجی در افغانستان کاهش نیافته و خارجی‌ها همچنان نیز در امور دولتی و کنترل این کشور دخالت می‌کنند.

در ادامه طالبان به افزایش حملات هوایی و افزایش تلفات غیر نظامیان چنین نوشته است: پس از اعلام راهبرد واشنگتن جنایات ضدبشری امریکا در افغانستان افزایش یافته است و به بهانه مبارزه با مواد مخدر با بمباران کور، منازل، بازارها و مردم افغانستان را هدف قرار می‌دهند.

نیروی هوایی امریکا از آغاز سال جاری میلادی تا 31 اکتوبر، سه هزار و 554 راکت و بمب را در افغانستان استفاده کرده‌ است که افزایش بیش از چهار برابری را در مقایسه با سال 2015 نشان می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала