داکتر عبدالله فوتبالیست مورد علاقه‌اش را معرفی کرد

© Sputnikعبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر عبدالله عبدالله با ابراز علاقه‌اش به فوتبال و بازیکنان فوتبال گفت که وی علاقمند هر دو بازیکن که رقیبان همدیگر نیز پنداشته می‌شوند، می‌باشد، رئیس اجرائیه کشور زمانی که فرصت پیدا می‌کند به کوه‌گردی می‌پردازد و کوشش دارد تا همیشه یک نوعی از فعالیت جسمی داشته باشد.

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان در مصاحبه اختصاصی با آژانس خبری اسپوتنیک در سوال مربوط به بازیکنان فوتبال مورد علاقه اش گفت: " من علاقمند هر دو ورزشکاری که رقیب هم گفته می‌شوند استم، هم از مسی و هم از رونالدو. به کسی که بسیار علاقه داشتم و فوتبالش را می‌پسندیدم زین‌الدین زیدان بود. همان صحنه‌یی که او عکس‌‎العمل فزیکی نشان داد، همان صحنه را من لایف (زنده) می‌دیدم و گفتم مبادا که این پایان حرفه‌اش باشد که متاسفانه بعد آن جایگاه برایش باقی نماند و حال هم به حیث ترینر کار می‌کند. علاقه من به این بازیکنان است، اما هر تیمی که خوش بدرخشد، من تشویقش می‌کنم."

رئیس اجرائیه کشور همچنان یادآور شد که در صورت فرصت، در داخل افغانستان هم گاهگاهی از مسابقات داخلی دیدن می‌کند. به گفته وی، فوتبال بین مردم بیشترین علاقمند را در بازی‌های تیمی دارد.

متن کامل و ویدیوی مصاحبه اختصاصی با داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، به زودی در وبسایت و صفحه فیسبوک "اسپوتنیک افغانستان" منتشر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала