اشرف غنی: ما را کسی درس دین ندهد

© AP Photo / Massoud Hossainiاشرف غنی: ما را کسی درس دین ندهد
اشرف غنی: ما را کسی درس دین ندهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان شام امروز در جمع نمازگزاران شهر کابل گفته است، که ما را کسی درس دین ندهد.

اشرف غنی: مردم از خدمات مخابراتی راضی نیستند - اسپوتنیک افغانستان
اشرف غنی: مردم از خدمات مخابراتی راضی نیستند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه ای سایت ارگ ریاست جمهوری افغانستان، محمد اشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، شام امروز به مسجد جامع وزیر محمد اکبر خان کابل رفت و ضمن ادای نماز شام با نمازگزاران نیز مصافحه کرد.

رئیس‌جمهور کشور و سایر نمازگزاران برای تأمین صلح و ثبات در کشور و همچنان به روح همه شهدای رویدادهای تروریستی اتحاف دعا کردند.

رئیس ‌جمهور غنى درباره کسانی که افغانستان را گویا دروازه بهشت می دانند، گفت:- "افغانستان مهد تمدن اسلام بوده است و کسی ما را درس دین ندهد، کسانی‌که ادعای دین‌داری می‌کنند، بیایند همراه علمای ما در هرکجای که لازم باشد، مناظره کنند تا واقعیت و حقیقت ثابت شود".

وی اضافه کرد، که فرزندان صدیق ما از از تمامیت ارضی و ارزش های اسلامی خود دفاع می‌کنند و هیچ کسی نمی‌تواند این ملت را به عقب براند.

رئیس‌جمهور با تأکید گفت، که  کشتار مردم ما، خلاف همه ارزش‌های اسلامی، انسانی و افغانی است و با تمام توان انتقام خون مردم خود را می‌گیریم.

وی افزود:- "باداران گروه‌های تروریستی به انزوا رفته اند و کسی که با ملت ما مشکل دارد، باید بداند که هرگز سر تسلیم خم نمی‌کنیم".

رئیس‌جمهور افغانستان گفت، که امروز همۀ کشورهای دنیا به شمول کشورهای جهان اسلام به حقانیت افغانستان پی برده‌اند و در حمایت از ما قرار دارند و افغانستان از مشکلات رهایی خواهد یافت.

غنی تصریح‌کرد، که فرهنگ مکافات و مجازات را در همه نهادهای حکومتی نهادینه می‌سازیم  و هیچ‌نوع سیاست خُرد و کوچک در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی ما جا ندارد، بلکه نیاز است تا همه اقشار در حمایت از این نیروها، صدا بلند کنند.

رئیس‌جمهور افغانستان خاطر نشان ساخت، که برای تأمین امنیت کابل و سایر نقاط کشور تدابیر جدی و همه‌جانبه اتخاذ می‌گردد و از همه علمای کرام خواست تا همانند گذشته برای تقویت همدلی و ایجاد اتفاق و وحدت میان مردم  تلاش ورزند.

 

یادآوری می کنیم، که طی 10 روز اخیر در کابل چندین حمله انتحاری توسط گروه های تروریستی انجام شد، که در آنها بیش از 300 نفر شهید و زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала