جنرال مراد: کمپنی «کابل بلخ» ممکن بسته و کارمندانش مجازات شوند

© Photo / آرگجنرال مراد: کمپنی «کابل بلخ» ممکن بسته و کارمندانش مجازات شوند
جنرال مراد: کمپنی «کابل بلخ» ممکن بسته و کارمندانش مجازات شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان می‎گوید، بررسی‎ها در پیوند به حمله مهاجمان انتحاری بر هوتل انترکانتیننتال جریان دارد و احتمال می‎رود که کمپنی امنیتی کابل بلخ که مسئولیت تامین امنیت این هوتل را داشت، بسته شود.

صیقل: مهاجم هوتل انترکانتیننتال در بلوچستان آموزش دیده بود - اسپوتنیک افغانستان
صیقل: مهاجم هوتل انترکانتیننتال در بلوچستان آموزش دیده بود
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پژواک، مراد علی مراد معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله گفت، کمپنی «کابل بلخ» که مسئولیت تامین امنیت هوتل انترکانتیننتال را به عهده داشت، نتوانسته که تعهدات خود را به گونه درست عملی کند.

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله افزود:- "کمپنی که در آن‎جا (کانتیننتال) مسئولیت داشته و نتوانسته تعهدات خود را به جا کند و منجر به این حادثه شده، این که کمپنی چگونه قرار داد را به دست آورده سر این‎ها کار جریان دارد، احتمال بسته شدن کمپنی، احتمال مجازات شان و احتمال بازپرسی بسیار جدی وجود دارد، من این را به شما اطمینان می دهم".

یادآوری می کنیم، که این سخنان را جنرال مراد علی مراد در حال بیان می کند، که در روزهای اخیر کابل گواه حمله های مرگ بار هراس افگنانه بوده است؛ در تازه ترین رویدادها که در هوتل انترکانتیننتال و در برابر شفاخانه جمهوریت رخ داد، نزدیک به  150 تن جان باختند و بیش از 250  تن دیگر زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала