نور: حکمتیار لافوک باز گپ‌های کلان میزند، منتظر جواب باشد

© عکس از صفحه عطا محمد نورنور: حکمتیار لافوک باز گپ‌های کلان میزند، منتظر جواب باشد
نور: حکمتیار لافوک باز گپ‌های کلان میزند، منتظر جواب باشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطا محمد نور، رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در جریان سخنرانی در بین هوادارانش در ولایت بلخ گفت: آقای حکمتیار باز علیه ما دهن باز کرده، میخواهم چیزهایی درمورد وی بگویم که این پفوک و لافوک باز گپ‌های کلان میزند.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور، رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان و والی "مستعفی" بلخ امروز (یکشنبه، ۲۲ دلو) در میان هوادارانش، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان را یک آدم "لافوک" خوانده گفت: "گرچه آقای حکمتیار باز دهن علیه ما باز کرده، من چند روز گپ نزده بودم می‌خواهم چیزهایی بگویم که این پفوک، این لافوک باز گپ‌های کته کته (کلان) می‌زند".

نور، حکمتیار را یک آدم "تسلیمی" گفت که او شخصی است که گاهی به طالب و گاهی به داعش بیعت کرده است.

حکمتیار: کشتن انسانهای بیگناه حرام مگرعملیات استشهادی مقدس است! - اسپوتنیک افغانستان
حکمتیار: کشتن انسانهای بیگناه حرام مگرعملیات استشهادی مقدس است!

نور همچنان گفته‌های حکمتیار را مبنی بر اینکه با حضور سربازان خارجی به دولت نمی‌پیوندد گفت: "حالا ده‌هزار نیروی  پنجاه کشور در افغانستان است، آمده و از همه معاش می‌خورد و کرایه قصر و مکانش نیز از همان مدرک است."

آقای نور گفت به دلیل نبود وقت، حالا نمی‌تواند به گفته‌های آقای حکمتیار جواب بدهد و فردا جواب‌های "جانانه"، مستند و منطقی ارائه خواهد کرد.

آقای نور گفت اخیراً آقای حکمتیار به تیم و بخصوص در دو مصاحبه اخیر به خود آقای نور و منافع وی تافته است، که این گفته‌هایش بی‌جواب نخواهند ماند، تا باشد دیگر علیه شان گپ نزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала