هشدار ارغندیوال به حکمتیار

© Photo / کسراهشدار ارغندیوال به حکمتیار
هشدار ارغندیوال به حکمتیار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گلبدین حکمتیار رهبر شاخه غیر قانونی و ثبت نشده حزب اسلامی افغانستان، انجینر محمد خان و عبدالهادی ارغندیوال اعضای این حزب را اخراج کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شفقنا، انجینر محمد خان؛ معاون اول ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی وعبدالهادی ارغندیوال رهبر حزب اسلامی می باشد که ارغندیوال در اطلاعیه ای به شدت موضوع اخیر حکمتیار را محکوم کردند.
این سه عضو ارشد حزب اسلامی گفتند؛ ما یک دهه پیشتر حزب اسلامی افغانستان را در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت کردیم و در چارچوب قانون فعالیت حزبی می کنیم و در کنار احزاب دیگر و جریان های سیاسی در فضای برادری به رقابت سالم ادامه دادیم و با احترام به دیدگاه ها و نظریات متفاوت سیاسی با تمام چالش ها کنارهم یکجا با مردم افغانستان وضعیت حکومتداری و افغانستان را به اینجا رساندیم.
افغانستان زخم زیاد خورده است و هنوز تَن اش زخمی است و مردمش زجر و درد زیادی کشیده و میکشد. این هر دو به التیام و درمان ضرورت دارد وما باید طبیب خوب باشیم.
دیگر نه افغانستان و نه مردم بیشتر از این تحمل دارند تا کسانی را بر دوش شان بکشند که نه تنها بر زخم شان مرهم نمی شود، که نمک هم می پاشد.
قابل یادآوریست که تنها حزب اسلامی افغانستان مطابق به قانون بعنوان یک جریان سیاسی به رهبری من و جمع از همکاران ما در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت است و دیگر هیچ جریان سیاسی به این نام ثبت وزارت عدلیه نیست و هیچ کسی نمی تواند از این آدرس صحبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала