زمانی که معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان بی فرهنگ می شود

© Sputnik / Nina Zotina زمانی که معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان بی فرهنگ می شود
زمانی که معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان بی فرهنگ می شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، در ننگرهار، شکیب قادری یک تن از هنر پیشه گان جوان کشور را «بچه ی سگ» خطاب کرده است.

Афганская делегация на ХIХ Всемирном фестивале молодежи и студентов в Сочи - اسپوتنیک افغانستان
سید کمال سادات: جوانان کشور به صلح نیاز دارند
به گزارش اسپوتنیک، کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در ننگرهار، شکیب قادری یک تن از هنر پیشه گان جوان افغانستان را «بچه ی سگ» خطاب کرده است.

آقای قادری در یک تماس تیلفونی  ماجرا را این گونه تعریف می کند: «شماری از جوانان، فعالان مدنی، هنر پیشه گان در همکاری با معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ کاروانی را زیر نام کاروان صلح به سمت ولایت های مشرقی رهبری می کردند، در جریان این سفر هنگامی که مقام ولایت ننگرهار می خواست ستایشنامه به جوانان بدهد، من با معین جوانان مخالفت کردم که بر بنیاد کدام معیار این ستایشنامه ها را به افراد وابسته به خود توزیع می کنید، در پاسخ آقای سادات من را فرزند سگ خطاب کرده و تهدید کرد».

آقای قادری همچنان می افزاید: «داکتر کمال سادات به من هشدار داده است که در کابل تصفیه ی حساب خواهد کرد، افزون بر آن هنگامی که ما مانع توزیع ستایشنامه ها به افراد وابسته به معین جوانان شدیم، طرفدارانش به من هشدار دادند که در مسیر راه کابل، من را لت و کوب می کنند و برایم آسیب می رسانند».

یادآوری می کنیم، که شکیب قادری از هنر پیشه گان جوان کشور است که در سومین جشنواره ی فلم های کوتاه ملی و بین المللی در شهر کابل جایزه ی بهترین هنر پیشه ی مرد را به دست آورده است، این فلم من و خودم نام دارد و در 18 دقیقه به کارگردانی و نویسنده گی پیمان آرینفر به تصویر کشیده شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала