اعزام نیرو های اسرائیلی به افغانستان

© Sputnik / Issam Al-Rimawi /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام نیرو های اسرائیلی به افغانستان
اعزام نیرو های اسرائیلی به افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سربازان خاص اسرائیل برای تجربه جنگ با مسلمانان به افغانستان اعزام میگردند.
اسپوتنیک به نقل از اطلس، یک تعداد رسانه های عربی در هفته های اخیر گزارش داده اند که یک گروه از نیروهای خاص اسرائیلی با هویت و تابعیت امریکایی وارد افغانستان شده است تا تمرین عملیات واقعی با گروه های اسلام گرا را در خارج از سرحدات اسرائیل تجربه کنند.

بر اساس گزارشات برخی رسانه‌های عربی قرار است، گروهی 90 نفره از نیروهای خاص اسرائیلی وارد خاک افغانستان شده است؛ نکته حائز اهمیت حضور آنان استفاده از تابعیت و هویت امریکایی است و در همین راستا در اراضی تحت نظر امریکا در افغانستان مستقر می‌شوند.

کارویژه این گروه تمرین عملیات واقعی درمیدان جنگ با گروه‌های اسلام‌گرا در خارج از اراضی اشغالی و هدف آن‌ها کسب مهارت‌های ویژه اطلاعاتی برای نبرد با گروه‌هایی است که دارای پشتوانه مردمی هستند.

هدف اسرائیل از این تحرکات کسب تجربه درزمینه جنگ شهری است که احتمالاً در آینده با حزب‌الله لبنان که از حمایت مردمی گسترده و پشتیبانی سرزمینی برخوردار است درمی‌گیرد».

در این گزارش گفته شده است که کماندوهای اسرائیلی از تمامی مصونیت‌های وضع‌شده برای سربازان امریکایی برخوردارند. کماندوهای اسرائیلی تعداد زیادی از شهروندان افغانستان را خواهند کشت و این قانون آن‌ها را در برابر پیگردهای بین‌المللی قانونی مصون خواهد داشت؛ چراکه تابعیت امریکایی آنها دارای مصونیت قضایی است.

گفته می شود هدف اسرائیل از اعزام نیروهای ویژه اش به افغانستان آشنایی با تکتیک هایی است که در جنگ های غیر منظم توسط اسلام گرایان استفاده می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала