پناهجوی افغان در آلمان به جرم تجاوز و قتل به زندان محکوم شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر پناهجوی افغان در آلمان به جرم تجاوز و قتل به زندان محکوم شد
پناهجوی افغان در آلمان به جرم تجاوز و قتل به زندان محکوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوان افغان متهم به تجاوز و قتل ماریا دختر آلمانی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، دادگاه فرایبورگ حسین ک. خاوری پناهجوی افغان را به جرم تجاوز و قتل ماریا دختر آلمانی به حبس ابد محکوم کرد،این فرد متهم است که در ماه اکتبر 2015 یک دختر دانشجوی آلمانی را به شکل فجیعی به قتل رسانده است.
حسین ک.، پناهجوی متهم به تجاوز و قتل یک دختر در فرایبورگ در آلمان به حبس ابد محکوم شد. محاکمه این پناهجو که در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های آلمان قرار داشت، در سپتامبر 2017 آغاز شده بود.
پاهجویی افغان به نام حسین ک. به خاطر تجاوز به ماریا لادنبورگر. و کشتن او به حبس ابد محکوم شده است. حسین که برای تقاضای پناهندگی به آلمان آمده بود، تجاوز و قتلی بیرحمانه را مرتکب شد. ماریا دختر جوان آلمانی اولین قربانی پناهجوی افغان نبود.
دادگاه فرایبوگ حسین ک. را به جرم تجاوز و قتل دختری 19 ساله مجرم شناخت و همچنین در حکم صادره از سنگینی ویژه‌ی جرم متهم سخن گفت. حضاری که در صحن دادگاه بودند، پس از اعلام رأی با کف زدن خرسندی خود را از حکم دادگاه نشان دادند.
حسین ک. در سال 2016 در فرایبورگ گلوی یک دختر دانشجوی 19 ساله را تا سرحد بیهوشی فشرده و سپس چند بار به او تجاوز کرده است. او پیکر این دختر را که هنوز زنده بود، به رودخانه "درایزام" در فرایبورگ افکند. دختر در نهایت غرق شد و جان باخت.
حسین ک. همچنین مدعی شده بود که ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی قبلی مرتکب این جرم شده است. او ادعا کرد، هنگامی که به این دختر حمله کرده، مست و نشئه بوده است.
در مورد سن و همچنین تبار حسین ک. اطلاعات ضدونقیضی منتشر شده بود. فرد متهم نخست اذعان کرده بود که در زمان ارتکاب جرم 17 ساله بوده، اما بعد اعتراف کرد که دروغ گفته است.
طبق ارزیابی کارشناسان حسین ک. هنگام ارتکاب جرم 22 ساله بوده است. از این رو اجرای قوانین کیفری مربوط به افراد زیر 18 سال در مورد او منتفی شد. پلیس این پناهجو را 7 هفته پس از وقوع حادثه بازداشت کرده بود.
رسانه‌های آلمان پیشتر گزارش‌های گوناگونی درباره سرگذشت و سابقه این پناهجو منتشر کرده بودند. طبق این گزارش‌ها حسین ک. در سال 2013 میلادی در جزیره کرفو در یونان نیز به خاطر آزار جنسی خشونت‌آمیز علیه زنی جوان به ده سال حبس محکوم شده بود.
او اما در اکتبر سال 2015 تحت شروطی ویژه از زندان آزاد شد و سپس به آلمان گریخت. مقامات آلمان از جرم او در جزیره کرفو بی‌اطلاع بودند.
درهمین حال پناهجوی متهم به قتل ماریا دختر آلمانی به تازگی گفته است شهروند ایران است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала