استقبال عبدالله از حل بحران بلخ

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی
عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی از زحمات والی پیشین ولایت بلخ تشکر و قدردانی و از حل تنش بر سر کرسی ولایت بلخ استقبال کرد.

اسپوتنیک به نقل از اطلس، آقای عبدالله که امروز (دوشنبه) در نشست شورای وزیران صحبت می‌کرد گفت، خرسند است که به این تنش پایان داده شد.

وی افزود: "تنش که در ولایت بلخ بود و در سال جاری ادامه پیدا نکرد از این خوشحال هستیم. درین شکی نیست که والی صاحب پیشین استاد عطا محمد نور در طی سال‌های که در آن‌جا مصروف خدمت بود، خدمات زیادی را انجام داده است. برای والی صاحب جدید هم موفقیت استدعا داریم."

رئیس اجرایی کشور گفت که عطامحمد نور، در جریان یک و نیم دهۀ گذشته، برای ولایت بلخ و شهروندان آن ولایت، خدماتی زیادی را انجام داده‌است.

آقای عبدالله هم‌چنان بیان کرد، امید که محمد اسحق رهگذر که به اساس توافق ارگ و عطا محمد نور به عنوان والی جدید ولایت بلخ تعیین شده، بتواند کارهای خوبی را در آن ولایت انجام بدهند.

آقای نور چهارشنبه هفته گذشته در مراسم تجلیل از نوروز در شهر مزار شریف گفت که جمعیت اسلامی و حکومت به توافق رسیده‌اند. یک روز بعد از آن محمد اسحاق رهگذر رسماً به‌حیث والی جدید بلخ معرفی و به کار آغاز کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала