رئیس جمهور غنی به سفیر هند مدال اعطا کرد

 /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور غنی به سفیر هند مدال اعطا کرد
رئیس جمهور غنی به سفیر هند مدال اعطا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی رئیس ‌جمهوری اسلامی افغانستان شام امروز با منپریت وهرا سفیر هند در افغانستان که ماموریت اش به اتمام رسیده است، ملاقات تودیعی کرد.

به گزارش اسپوتینک به نقل از دفتر ریاست جمهوری افغنستان، در این ملاقات که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد و در آن بانوی اول کشور نیز حضور داشت، ابتدا فرمان رئیس جمهور غنی در خصوص تفویض مدال غازی میرمسجدی خان به آقای منپریت وهرا از سوی اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور، قرائت گردید.
در این فرمان آمده است که رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، اعطای مدال متذکره را به پاس تلاش های قابل قدر منپریت وهرا که در زمان ماموریت اش در افغانستان در راستای تحکیم و گسترش هرچه بیشتر روابط دوستانه میان دو کشور، افزایش باور و همکاری دو جانبه و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان افغانستان و هند انجام داده، منظور کرده است.
رئیس‌جمهور کشور پس از تفویض مدال مذکور به آقای منپریت وهرا، به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان از کمک و همکاری هند به افغانستان در عرصه های مختلف بخصوص در پروژه های زیربنایی و تعهد سخاوتمندانۀ آن کشور در کنفرانس بروکسل تشکر کرد و برای آقای منپریت وهرا در وظایف آینده، آرزوی موفقیت نمود.
در مقابل آقای منپریت وهرا از تفویض مدال به وی تشکر کرد و ماموریت خویش را در افغانستان از بهترین دوره های کاری اش دانسته، گفت که با همکاری و تعهد رئیس جمهور غنی، افغانستان و هند توانستند روابط سیاسی و استراتیژیک خود را مستحکم تر بسازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала