تسلیم‌شدن یک فرمانده داعش به نیروهای امنیتی در جوزجان

© REUTERS / Omar Sobhaniتسلیم‌شدن یک فرمانده داعش به نیروهای امنیتی در جوزجان
تسلیم‌شدن یک فرمانده داعش به نیروهای امنیتی در جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان اردوی ملی در زون شمال و شمال شرق کشور می‌گویند که یک فرمانده محلی گروه تروریستی داعش در ولایت جوزجان به این نیروها تسلیم شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری جمهور، قول اردوی ۲۰۹ شاهین، امروز یکشنبه (۲۵ حمل) با نشر خبرنامه‌ی گفت که این فرمانده داعش* محمد نبی نام دارد و در ولسوالی درزاب به نیروهای اردوی ملی تسلیم شده است.
در خبرنامه آمده است: "یکتن از فرماندهان داعش بنام محمد نبی همراه با یک میل سلاح دست داشته و یک پایه مخابره اش پس از درک حقانیت نیروهای امنیتی در ولسوالی درزاب تسلیم نیروهای امنیتی شد".
قول اردوی شاهین همچنان گفته است که نیروهای هوایی اردوی ملی، مواضع طالبان** را در ولسوالی دوشی ولایت بغلان هدف قرار داده اند.
براساس معلومات منبع در این حملات هوایی، تلفاتی به تروریستان طالب وارد شده است.

کشته وزخمی شدن بیش از ۳۵ داعشی در جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
کشته و زخمی شدن بیش از ۳۵ داعشی در جوزجان

قول اردوی شاهین تاکید کرده که افراد که مورد آماج این هوایی قرار گرفته‌اند، جزء کسانی بودند که مانع ترمیم پایه برق تخریب شده در منطقه می‌شدند که پس از این ضربه ساحه تامین امنیت شده انتظار می‌رود کارمندان تخنیکی شرکت برشنا برای ترمیم پایه تخریب شده اقدام نمایند.
گفتنی است که شرکت برشنا روز گذشته اعلام کرد که مخالفان مسلح با انفجار یک پایه برق وارداتی در نزدیکی شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان، برق شهر کابل را قطع کرده اند.

*داعش — گروه تروریستی ممنوعه در روسیه

**طالبان — گروه تروریستی ممنوعه در روسیه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала