سرور دانش: بانگ صلح طلبی حکومت به جایی نرسید

© Photo / دفتر دانشسرور دانش: بانگ صلح طلبی حکومت به جایی نرسید
سرور دانش:  بانگ صلح طلبی حکومت به جایی نرسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری کشور که در مراسم یادبود از شهدای رسانه‌ای کابل و تجلیل از”سوم می”روز آزادی بیان سخن می گفت؛ ضمن تقبیح حملات تروریستی دوشنبه سیاه کابل اذعان داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری می‌گدید که فریاد صلح طلبی حکومت به جایی نرسید و تا زمانی که دشمن ناکام نگشته است هرگز به پای میز مذاکره حاضر نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، فریاد صلح طلبی حکومت تا کنون یک جانبه بوده و علیرغم همه اقدامات صادقانه هیچ‌گونه بازتاب مثبتی از سوی مخالفین و حامیان خارجی شان تا هنوز دریافت نشده است.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت که حکومت هیچ چاره‌ای به‌جز ادامه مقاومت ندارد و لازم است تا با فشرده ساختن صفوف داخلی، از نیروهای امنیتی کشور در جهت مقاومت و سرکوب دشمن حمایت شود.
دانش همچنین از جامعه جهانی و کشورهای آزاده خواست تا تروریستان و حامیانشان را به‌عنوان عاملان جنایات ضد بشری تحت‌فشار قرار داده و به میز محکمه بین‌المللی بکشانند.
سرور دانش همچنین خواهان توجه بیشتر جامعه جهانی به‌خصوص سازمان ملل متحد از حکومت، مدرم و رسانه‌های کشور در این زمینه شد. او همچنین تأکید کرد که حادثه خونین 10 ثور به‌صورت هدفمندانه خبرنگاران را قربانی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала