عدم توجه درست به زخمیان و بی توجهی سران حکومت در تلفات نیروهای امنیتی

© JAKعدم توجه درست به زخمیان و بی توجهی سران حکومت در تلفات نیروهای امنیتی
عدم توجه درست به زخمیان و بی توجهی سران حکومت در تلفات نیروهای امنیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصاویر نشان میدهد که بی توجهی در بیمارستان پولیس در کابل به میزان اخیرش رسیده و‌هیچ ارگانی پاسخگو هم نمیباشد .

وضعیت هولناک خانواده های سربازان شهید در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
وضعیت هولناک خانواده های سربازان شهید در "افغانستان"
به گزارش اسپوتنیک، در این اواخر در بسیاری از ولایات و ولسوالی ها دیده شده است که مخالفان حکومت پیشروی های داشته اند و از سوی دیگر فرار از صفوف نیروهای امنیتی هم بی دلیل نبوده است.

زیرا اگر یک سرباز و یا افسر اینچنین بی توجهی در برابر همسنگران زخمی اش را به چشم ببینند بی درنگ بخاطر آینده خود و فرزندان خود هیچگاهی زندگی خود را در چنین حالتی به خطر مواجه نمیسازد.

از سوی هم سقوط پاسگاه ها و یا مراکز امنیتی بدست مخالفان و بجا ماندن اجساد نیروهای امنیتی در پاسگاه های سقوط شده و بی توجهی در اکمال اعاشه و غذای نیروهای امنیتی و عدم رسانیدن مهمات و نیروهای کمکی به سربازانی در حال نبرد با مخالفان، یکی از دلایل پیشروی های مخالفان در نبرد با نیروهای امنیتی می‌باشد.

این تصاویر سه ساعت پیش توسط یکی‌ از افسران نیروهای امنیتی از شفاحانه ۲۰۰ بستر پولیس گرفته شده و نشان میدهد که یک پولیس که در نبرد با مخالفان حکومت زخم برداشته است چگونه با بی توجهی تام در فضای باز مورد مداوا قرار می‌گیرد، که با دیدن این صحنه دلخراش هر سرباز نیروهای امنیتی را وا میدارد تا از دفاع در برابر مخالفان اجتناب ورزند.

شفیق الله نوری خراسانی یک تن از افسران وزارت دفاع ملی در صفحه فیس بوکش نوشته است:- "وقتيكه پوليس ملي ما پس از زخمی شدن اين گونه تداوي شود ننگ باد اين حكومت".

از سوی هم رهبران و سران حکومت افغانستان در این نقطه اساس بجای اینکه بخاطر روحیه گرفتن نیروهای امنیتی به ولایت های نا امن سفری داشته باشند و یا به شفاخانه ها رفته از زخمیان نیروهای امنیتی دیدن نموده و ‌دلجویی نمایند،  متاسفانه که مصروف زد و بند های سیاسی و مصروف تعیینات افراد دربست های کلیدی چون کمیسیون انتخابات هستند، تا زمینه سازی برای یک انتخابات پر از تقلب را برای نمایندگان دلخواه خود نمایند، تا در آینده حکومت وحدت ملی را بدون برگزاری یک انتخابات شفاف، از طریق پارلمان آینده که وکلای دست نشانده خودشان خواهد بود تمدید نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала