قتل چهار عضو خانواده‌ توسط یک جوان در پروان

© Fotolia / theyokقتل چهار عضو خانواده‌ توسط یک جوان در پروان
قتل چهار عضو خانواده‌ توسط یک جوان در پروان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ولایت پروان یک جوان، چهار عضو خانواده‌ خود را که دلیل آن تا حال آشکار نشده به ضرب گلوله کشت.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات امنیتی در ولایت پروان خبرداده‌اند که یک جوان در این ولایت، چهار عضو خانواده‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و یکتن دیگر را نیز زخمی کرده است. فرماندهی پولیس این ولایت ضمن تایید این رویداد امروز (چهارشنبه،30 جوزا) گفته است که این حادثه نیمه‌های شب گذشته در روستای «تتم دره» صورت گرفته است. گفته می‌شود که فرد قاتل «زاهد» نام داشته و با استفاده از تفنگ، برادر، خواهر، خواهرزاده و شوهرخواهرش را به قتل رسانده است. همچنین در این حادثه یک دختر که خواهر فرد قاتل است نیز زخم برداشته است. فرد قاتل درحال حاضر متواری است و تحقیقات برای یافتن وی آغاز شده است.
شایان ذکر است که امراض روانی یکی از مشکلات عمده و مهم را در جامعۀ تشکیل میدهد که سالانه هزاران تن از اثر مصاب شدن و یا مصاب بودن به این امراض مشکلات شدید به خود، فامیل و جامعه به بارآورده و بعضاً در نهایت سبب مرگ بسیاری از آنها و افراد سالم جامعه می گردد.

قتل مادر توسط فرزند 5 ساله اش - اسپوتنیک افغانستان
قتل مادر توسط فرزند 5 ساله اش

قرار احصایه ها روز به روز به تعداد این مریضان افزایش یافته و بیشترین مراجعین شفاخانه ها و کلینیک های شخصی را مریضان روانی تشکیل میدهد. که زیادترین مصابین را زنان مسن و دختران جوان تشکیل می دهد که سالهاست از این تکلیف رنج می برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала