وزیر پیشین مخابرات افغانستان: دفتر من هم توسط پی. پی. اس مهر و لاک شده بود

© AFP 2023 / Roberto Schmidt وزیر پیشین مخابرات افغانستان: دفتر من هم توسط پی. پی. اس مهر و لاک شده بود
وزیر پیشین مخابرات افغانستان: دفتر من هم توسط پی. پی. اس مهر و لاک شده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افغانستان از حضور نگهبانان ویژه ریاست جمهوری در دفتر کاری اش در 14 جدی سال گذشته و مهر و لاک دفترش افشاگری کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از حضور نگهبانان ویژه ریاست جمهوری(پی.پی.اس) در دفتر کاری اش در 14 جدی 1395 و مهر و لاک دفتر او خبر می دهد.

آقای وحیدی با به اشتراک گذاشتن یک مطلب شاه حسین مرتضوی معاون سخنگوی ریاست جمهوری در مورد رد حضور پی.پی.اس در وزارت انرژی و آب، در صفحه فیس بوکش چنین نوشته است:- "جناب آقای مرتضوی! آیا حضور پی.پی.اس در وزارت مخابرات در 14 جدی 1395 برای مهر و لاک کردن دفتر من و تخته گرفتن دهلیزها را هم انکار می کنید؟".

پیش از این، صبح دیروز گزارش هایی منتشر شد که گویا نگهبانان ویژه ریاست جمهوری با حضور در دفتر کار علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب، او را به خانه اش منتقل و دفتر کاری او را مهر و لاک کرده اند.

اما معاون سخنگوی ریاست جمهوری نشر خبرها در مورد حضور پی.پی.اس را در وزارت انرژی و آب غلط دانسته است.

این درحالیست، که آقای عثمانی با هماهنگی ریاست اجراییه پس از عید فطر به دفتر کاری خود نیامده است.

اما دیده می شود، که این گونه برخوردهای نگهبانان ویژه ریاست جمهوری(پی.پی.اس) پیشینه داشته است.

یادآوری می کنیم، که عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در ماه عقرب 1395 به اتهام فساد از سوی ریاست جمهوری برکنار و به دادستانی کل معرفی شد، اما تحقیقات دادستانی نشان داد که آقای وحیدی بی گناه و اتهام ها بر او نادرست بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала